Βάιος Κρόκος, από insuranceworld.gr

Όλο και πιο αυξημένο είναι το ενδιαφέρον για την ηλεκτροκίνηση στις μέρες, βάσει και των κοινοτικών – εθνικών κατευθυντήριων γραμμών για τη μετάβαση σε ένα περιβάλλον μειωμένων ρύπων στις μετακινήσεις.

Ειδικότερα, η σταδιακή μετάβαση σε πιο «καθαρές» μετακινήσεις θα φέρει πιο κοντά τη επίτευξη του ευρωπαϊκού στόχου της κλιματικής ουδετερότητας ως το 2050, δίνοντας παράλληλα ώθηση στις οικονομίες μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας.

Εκτινάσσεται η ηλεκτροκίνηση

Πρόσφατες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 145 εκατ. όσον αφορά τον αριθμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και βαρέων φορτηγών που θα κυκλοφορούν παγκοσμίως ως το 2030, σύμφωνα με τη Διεθνή Υπηρεσία Ενέργειας (ΙΕΑ).

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να εκτοξευθούν τους επόμενους 12 μήνες από σήμερα , σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας EY Mobility Consumer Index (MCI), με συμμετοχή περισσότερων από 9.000 καταναλωτών από 13 χώρες.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, περισσότεροι από 4 στους 10 (41%) ερωτηθέντες που σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο τον επόμενο χρόνο, αναφέρουν ότι αυτό θα είναι ηλεκτρικό!

Προς αυτή τη κατεύθυνση και η ελληνική αγορά ανεβάζει στροφές καθώς νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα βγαίνουν στην αγορά. Ο στόχος των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων για φέτος – περίπου 3,800 – που έχει θέσει το αρμόδιο Υπουργείο αναμένεται να επιτευχθεί.

Την ίδια ώρα, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη λανσάρει τα ανάλογα ασφαλιστήρια στο κλάδο Αυτοκινήτου για τους πιο σύνθετους κινδύνους που ελλοχεύουν σε ένα ηλεκτρικό όχημα. Το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να ανακοινωθούν και άλλα προγράμματα στην αγορά.

Πώς η ηλεκτροκίνηση θα επηρεάσει τις οικονομίες των χωρών

Στο επίκεντρο βρίσκεται επίσης η ασφάλιση στην ανάπτυξη και διασφάλιση των επενδύσεων σε σταθμούς φόρτισης, καθώς ένα συμβόλαιο μπορεί να παρέχει σχεδιασμό σύγχρονων καλύψεων, τόσο της ίδιας της υποδομής όσο και σε επίπεδο αστικής ευθύνης, από πιθανές δυσλειτουργίες του σταθμού που ενδέχεται να προκαλέσουν ζημιές σε οχήματα, εξοπλισμό ή τον περιβάλλοντα χώρο.

Χρήσιμα και βασικά χαρακτηριστικά ενός συμβολαίου έναν οδηγό είναι μεταξύ άλλων καλύψεις για: υλικές ζημιές κατά τη φόρτιση – για καλώδια και το ίδιο το όχημα, αστική ευθύνη κατά τη φόρτιση, κλοπή καλωδίων, ατύχημα του οδηγού κατά τη φόρτιση, ενοικίαση μπαταριών ή οχήματος αντικατάστασης κ.α

Οι ανάγκες για μια βιώσιμη ανάπτυξη πληθαίνουν και ο κλάδος ασφάλισης Αυτοκινήτου θα μετασχηματιστεί σημαντικά χρόνο με το χρόνο. Πέρα της ηλεκτροκίνησης άλλωστε οι νέες τάσεις και τεχνολογίες (ΑΙ, ridesharing κ.α) θα θέσουν νέο πεδίο για ασφαλιστικές εργασίες στον κλάδο.

Δ. Παπαστεργίου, AUF21: Να εξασφαλίσουμε την ομογενοποίηση μέσω της οριζόντιας δράσης στη τοποθέτηση των φορτιστών στις πόλεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ