Έπρεπε να βγει από τον FTSE MidCap, χρειάστηκε την συμφωνία με την Nordic Leisure για να…ξεκολλήσει χρηματιστηριακά η εισηγμένη.

  • Το περιορισμένο free float ήταν ένα από τα “φρένα” που κρατούσαν στα χαμηλά (έως τα 1,10 ευρώ στις 5 Αυγούστου) με τον Κωνσταντίνο Μαρκάζο να έχει ξεκαθαρίσει καιρό πριν πως η διοίκηση ήταν προς την κατεύθυνση της αισθητής διεύρυνσης του.

Ο διευθύνων σύμβουλος της   Premia Properties μπορεί να μην είχε δώσει περισσότερες λεπτομέρειες αλλά όσοι παρακολουθούσαν τις εξελίξεις από το deal με την ΤΕΜΕΣ (για τους αμπελώνες στο Costa Navarino) περίμεναν πως η κίνηση θα ερχόταν από τον τουριστικό κλάδο.

Οσοι δε γνώριζαν την πρότερη θητεία των EλληνοΣουηδών αδελφών Γεωργιάδη προεξοφλούσαν ότι θα είχε σκανδιναβικό χρώμα.

  • Το deal με την Nordic Leisure- Strawberry και τον Νορβηγό κροίσο Petter Stordalen οδηγεί σε αλλαγή πίστας την εισηγμένη, καθιστώντας την ένα
    ικανό μέγεθος και στον τουριστικό κλάδο.

Η συμφωνία των δύο πλευρών αναμένεται να ισχυροποιηθεί από την επόμενη κιόλας χρονιά, θυμίζοντας πως η Nordic Leisure διαθέτει την δική της αεροπορική εταιρεία- Sunclass Airlines– με στόλο αποτελούμενο από 12 Airbus (A330 και Α321).

Για την περίοδο 2024 η Sunclass εκτελεί δρομολόγια προς/από 9 προορισμούς στην Ελλάδα, που σχεδιάζει να ενισχύσει-σε τουλάχιστον-12 από το 2025.