Τελικά κάθε like σημαίνει και ψήφος; Προφανώς όχι, και όσοι δεν το ήξεραν, το συνειδητοποίησαν τώρα.
Το κοντέρ για προεκλογικές διαφημίσεις σε Facebook και Instagram σταμάτησε στο 1.241.740 €, σύμφωνα με πρόσφατη ενδιαφέρουσα έρευνα της Athens Voice.
Στην προεκλογική περίοδο κυριάρχησαν οι δημοσιεύσεις πολιτικού περιεχομένου και όσο πλησίαζε η κρίσιμη μέρα της κάλπης, οι χορηγούμενες εμφανίζονταν όλο και πιο πυκνά. Σε μια ανάλυση των χρημάτων που δαπανήθηκαν μπορεί να εξαχθεί ένα αρχικό συμπέρασμα όσον αφορά τη στρατηγική που ακολούθησαν τα κομματικά επιτελεία.
Aς δούμε τα στοιχεία
Οι δαπάνες των κομμάτων για διαφημίσεις στο Facebook είχαν ως εξής:
Ακόμη ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το ποσά δαπάνησαν οι πολιτικοί αρχηγοί κατά την διάρκεια των προεκλογικών περιόδων:
Διαφήμιση στην Google και στο YouTube
Σύμφωνα με την αναφορά της Google, από τον Μάρτιο του 2019 έως τις 7/7 έχουν δαπανηθεί για διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου από διαφημιστές στις πλατφόρμες της, περίπου 596.750 €.
Έχει ενδιαφέρον να αναλύσουμε το παραπάνω ποσό, καθώς τα κόμματα συνολικά δαπάνησαν 461.850€, ενώ τα υπόλοιπα χρεώνονται σε υποψηφίους.
Η πολιτική και τα social media σιγά σιγά έρχονται όλο και πιο κοντά…