Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στην υπηρεσία του ελληνικού τουρισμού: Η Porsche θα κάνει την διεθνή παρουσίαση του νέου της μοντέλου στην Αττική προβάλλοντας την ελληνική πρωτεύουσα στα διεθνή μέσα ενημέρωσης αφού από τις 6 έως 15 Μαρτίου θα έρχονται καθημερινά στην ελληνική πρωτεύουσα 30 δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο, για να κάνουν δοκιμές των αυτοκινήτων της εταιρείας.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η αυτοκινητοβιομηχανία τάσσεται στην υπηρεσία του ελληνικού τουρισμού, προβάλλοντας μαζικά έναν δημοφιλή ελληνικό προορισμό: Αντίστοιχα είχε γίνει και στο παρελθόν, εν έτει 2014, όταν η VolksWagen είχε κάνει στην Costa Navarino το «Passat Experience» φέρνοντας περισσότερους από 22.000 συνεργάτες της στη Μεσσηνία.