Εκπεφρασμένη η εύλογη εκτίμηση της διοίκησης του ομίλου MIG πως η Attica Συμμετοχών (SuperFast, Blue Star Ferries, Hellenic Sea Ways), αξίζει περισσότερα από τα 300 εκατ.€ που αποτιμάται σήμερα η holding (μην ξεχνάμε πως είναι συμμετοχών).
Επίσης εύλογα θεωρούν πως εάν πάει καλά η τουριστική περίοδος τότε η ενίσχυση των EBITDA κ.λ.π με ένα καλό hedgάρισμα στις τιμές πετρελαίου μπορούν να διαπραγματευτούν από καλύτερη θέση (από αρχές 2020 και βλέπουμε) με όποιον όντως ενδιαφέρεται να αποκτήσει στρατηγική θέση στην Attica.
Τα 400 εκατ. € είναι ένα ελάχιστο fair value επίπεδο, εάν μάλιστα ο Θανάσης Παπανικολάου καταφέρει να “καλύψει” και το δεύτερο ομολογιακό της Fortress θυμίζοντας πως τον Δεκέμβριο του 2018 είπε όχι στο Fortress να δώσει, έναντι, επιπλέον μετοχές από αυτές που έχει το fund.
Και δύο σημαντικά στοιχεία, που δίνουν πλεονέκτημα στην διοίκηση MIG και Attica. Η λειτουργική κερδοφορία ξεπερνά τα 90 εκατ.€, η αναπόσβεστη αξία του στόλου τα 800 εκατ. (16 πλοία + 18 της HSW).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ