Γι’ αυτό και η πρόταση της διοίκησης δεν ξάφνιασε την αγορά, τουναντίον εκλήφθηκε σαν νομοτελειακή και ως ένα τελευταίο μεγάλο βήμα προς την έξοδο από την πολυετή κρίση και το πέρασμα στην “επόμενη ημέρα”…
- Σε μία περίοδο που στην αγορά εταιρικών ομολόγων οι αποδόσεις (για τους κατόχους) είναι υπό το άρτιον (μικρότερο ή μεγαλύτερο discount από το 100 της έκδοσης) η διοίκηση προτείνει 1.010€ στα 1.000€ δηλαδή προσφέρει και bonus πρόωρης εξόδου/εξόφλησης με premium.
Με αποτίμηση 578,7 εκατ. € (είχε συρρικνωθεί έως τα 240 εκατ.€ ! ) με μοχλό-και πάλι- τις ΑΚΤΩΡ και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η Reggeborgh δηλώνει “παρών” στην πλειονότητα των μεγάλων κατασκευαστικών έργων (ενδεικτικά: ανάδοχος σε 2 τμήματα του ΒΟΑΚ, Χερσόνησος-Νεάπολη και Νεάπολη-Αγιος Νικόλαος, επέκταση Λεωφόρου Κύμης με ΤΕΡΝΑ-Intrakat, άξονας Καλαμάτας-Πύλου-Μεθώνης με Intrakat κ.α το 2022).
- Προφανής η στόχευση της διοίκησης, η υπερίσχυση στον μέγα-διαγωνισμό για την ανανέωση της σύμβασης για την “Αττική Οδό”. Ενός χρυσοφόρου συμβολαίου, που ενδεικτικά για την χρήση 2021 απέφερε 84,4 εκατ. (μερίσματα) κατά 65,8% στην ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και 34,2% στην AVAX.
Ενας οδικός άξονας 70 χλμ. – το πλέον κερδοφόρο έργο παραχώρησης- που σωρευτικά έχει έσοδα 3 δισ. καθαρά κέρδη-μετά από φόρους- 770 εκατ. (από το 2013 όταν ξεκίνησε να διανέμεται μέρισμα).