Αναπόφευκτη φάνταζε η μείωση στην σχετική κίνηση στον ΟΛΘ, λόγω COVID-19, όπως και σε άλλες επιχειρήσεις και τομείς της ελληνικής οικονομίας.

Τα στοιχεία Μαρτίου κατέφθασαν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και αποτυπώνουν πως η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου για το μήνα Μάρτιο σημείωσε μείωση της τάξεως του 11% και 2.5% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2019, ως απόρροια των επιπτώσεων της πανδημίας.

Τον Απρίλιο του τρέχοντος Έτους η διακίνηση από το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και το Συμβατικό Λιμάνι αναμένεται να μειωθεί κατά 12% και 24% αντίστοιχα, συγκριτικά με το Έτος 2019.

Καθώς οι αρνητικές επιπτώσεις θα γίνονται όλο και πιο εμφανείς το 2ο Τρίμηνο του 2020 και με βάση τα τρέχοντα διαθέσιμα στοιχεία, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου το 2ο Τρίμηνο του 2020 αναμένεται να παρουσιάσει μείωση κατά 12% και 27% αντίστοιχα, σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του Έτους 2019.

Όπως σημειώνει η διοίκηση: «Σε αυτή την κρίσιμη κατάσταση για την παγκόσμια κοινότητα, η ΟΛΘ Α.Ε. θα συνεχίσει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, με υπευθυνότητα και επίγνωση του ρόλου της, για την ομαλή λειτουργία του Λιμανιού και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Επιπλέον, η Εταιρεία προέβη σε άμεσες και συνεχείς ενέργειες για την πρόληψη των κινδύνων της πανδημίας και τη διατήρηση ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος. Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, η ΟΛΘ Α.Ε. συνεχίζει να εφαρμόζει τα κατάλληλα μέτρα, με κύριο μέλημα την υγεία των εργαζομένων της, των εξωτερικών συνεργατών της και των συναλλασσόμενων με αυτή»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ