Tην ώρα που στην Ευρώπη η αγορά ταλανίζεται και βαδίζει σε τεντωμένο σχοινί, στην Κίνα, η ζήτηση για είδη πολυτελείας αναμένεται να αυξηθεί κατά 30% φέτος, χάρις στους καταναλωτές με υψηλά εισοδήματα.
Έχοντας βαρεθεί μετά από μήνες εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων που δεν τους επέτρεψαν να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, οι πλούσιοι Κινέζοι καταναλωτές αναζητούν …παρηγοριά στα ψώνια. Το γνωστό και ευεργετικό shopping therapy.
Δείτε επίσης: Louis Vuitton: Το (προσωρινό;) ναυάγιο μιας συμφωνίας 16 δις δολαρίων
Οι εταιρείες πολυτελών ειδών, όπως LVMH και Estee Lauder ανακοίνωσαν διψήφια ποσοστά αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα για το δεύτερο τρίμηνο και η συνολική αύξηση της ζήτησης αναμένεται να επιταχυνθεί το δεύτερο εξάμηνο.
Αυτή η εξέλιξη θα καταστήσει τους Κινέζους καταναλωτές ακόμη πιο σημαντικούς για τους διεθνείς οίκους μόδας.