Σε αναζήτηση του brand, που θα αντικαταστήσει την απώλεια του καταστήματος της ΝΙΚΕ στο Σύνταγμα βρίσκεται η (νέα) διοίκηση της (νέας) Folli-Follie.
Τεράστια η συμβολή του συγκεκριμένου καταστήματος (στην αρχή της Ερμού) στην ενίσχυση της ρευστότητας της πολύπαθης εταιρείας, που-πλέον- στα χέρια του Γιώργου Σάμιου αγωνίζεται να… σταθεί στα πόδια της.

Κοινό μυστικό στην επιχειρηματική κοινότητα, πως το “γωνιακό” της ΝΙΚΕ– μακράν το πρώτο σε πωλήσεις (εισπράξεις/έσοδα) για την Folli-Follie είναι το κυριότερο asset, κυριολεκτικά cash cow όπως είχε παραδεχθεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Ωστόσο, από τον Ιούνιο τα δικαιώματα της δημοφιλούς αμερικανικής φίρμας για την ελληνική αγορά περνούν στα χέρια του Antonio Percassi.

Ο επιτυχημένος Ιταλός επιχειρηματίας ως γνωστόν έχει αναλάβει το franchise της ΝΙΚΕ ενεργεί-και στην ελληνική αγορά- μέσω της Odissea S.r.l ενώ στο ίδιο σχήμα έχει συμπεριλάβει τις αγορές Βουλγαρίας, Ρουμανίας.
Σημειωτέον, πως την ΝΙΚΕ αντιπροσώπευε στην Ελλάδα η Folli-Follie από το 2007, από τα “χρυσά” συμβόλαια-τότε- του Δημήτρη Κουτσολιούτσου.