Η νέα μεγάλη ιστορική αφετηρία για την Ελληνική Οικονομία, θα έχει νέους πρωταγωνιστές. Το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της χώρας, μακριά από την κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα και την αλόγιστη κατανάλωση των δανεικών, υποχρεώνει την κυβέρνηση να αναζητήσει ανάμεσα στους εγχώριους επιχειρηματικούς ομίλους εκείνους που έχουν τη δυνατότητα να ανοίξουν τον δρόμο, να φέρουν απασχόληση και να προσελκύσουν κεφάλαια από το εξωτερικό.
ΔΕΝ είναι τυχαίο, πως σε αυτή την συγκυρία, εν αναμονή της σταδιακής επανεκκίνησης του τουρισμού, των πρώτων εισροών από το Next Generation EU, το ξεκίνημα των έργων σε Ελληνικό, Γραμμή 4 του Μετρό, Καστέλλι κ.λ.π όλα τα μεγάλα ονόματα είναι εδώ:
Ας αρχίσουμε, από τις τελευταίες περιπτώσεις:
- Tων Aegean Airlines , όπου στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου θα συμμετάσχουν πλήρως Ευτύχης Βασιλάκης, Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος αλλά και Αναστάσης Δαυϊδ, Χρήστος Ιωάννου.
- Του νέου σχήματος holding της Ideal: Δαυϊδ- Λεβέντης, VNK Capital (Νέλλη και Βασίλης Κάτσος), Olympia Group (Πάνος Γερμανός), Στέλιος Βυτογιάννης, Λάμπρος Παπακωνσταντίνου.
- Του κατάπλου της Costamare, του Κωστή Κωνσταντακόπουλου στο Χρηματιστήριο Αθηνών,
- ενώ ετοιμάζεται και έτερος της ποντοπόρου-επίσης εισηγμένος στο NYSE-.
Να πάμε λίγο πίσω, στις συμφωνίες εισόδου στο μετοχικό κεφάλαιο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, της Μαριάννας Λάτση και του Βαγγέλη Μαρινάκη, αλλά και στην συμμετοχή της Avax στο σχήμα της Mytilineos για την διεκδίκηση της “Εγνατίας Οδού”, των υπεργολαβιών που θα δοθούν για την κατασκευή του project της Γραμμής 4, την απόκτηση της ιστορικής “Ναυτεμπορικής” από την πλευρά Δημήτρη Μελισσανίδη κ.α, κ.α που το τελευταίο διάστημα “πυκνώνουν” τις κινήσεις τους.