Με το myAlpha Ραντεβού, ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν πλέον, μέσα από μια εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα, να προγραμματίζουν το ραντεβού τους με το κατάστημα και να λαμβάνουν ποιοτική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, είτε μέσω επίσκεψης στο κατάστημα, είτε μέσω βιντεοκλήσης ή και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Έτσι, η εξυπηρέτηση πελατών Alpha Bank διευρύνεται με νέα κανάλια επικοινωνίας αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της ψηφιακής εποχής.
Η νέα υπηρεσία myAlpha Ραντεβού, που δοκιμάσθηκε πιλοτικά με μεγάλη επιτυχία στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, πριν ληφθεί η απόφαση να επεκταθεί σε όλη τη χώρα, αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία για να επιτρέψει στον πελάτη να αποφύγει την άσκοπη αναμονή σε τραπεζικό κατάστημα, αλλά και τις δυσχέρειες που έχει δημιουργήσει η πανδημία στη λειτουργία των τραπεζικών καταστημάτων.
Η εφαρμογή «myAlpha Ραντεβού» επιτρέπει με άμεσο και απλό τρόπο να οργανώσει ο πελάτης την εξυπηρέτησή του από την τράπεζα με τον τρόπο που ο ίδιος επιθυμεί:
Ο πελάτης το μόνο που καλείται να κάνει είναι να καταχωρήσει τα απαιτούμενα προσωπικά στοιχεία (όνομα, επώνυμο και ΑΦΜ), τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του και να επιλέξει το θέμα για το οποίο θα ήθελε να εξυπηρετηθεί, καθώς και τον τρόπο εξυπηρέτησης (ραντεβού στο κατάστημα, βιντεοκλήση ή τηλεφωνικό ραντεβού). Τέλος, δηλώνει το κατάστημα επιλογής του.
Μέσα από την υπηρεσία myAlpha Ραντεβού ο πελάτης μπορεί να εξυπηρετηθεί για όλα τα προϊόντα που προσφέρονται στα καταστήματα Alpha Bank, εκτός από τις ταμειακές συναλλαγές.
Ο πελάτης λαμβάνει αμέσως ενημέρωση που επιβεβαιώνει ότι υπέβαλε με σωστό τρόπο το αίτημά του. Μετά την επιτυχή καταχώρηση του αιτήματος βλέπει σχετικό μήνυμα με τον αριθμό του αιτήματος.
Η ανταπόκριση στο αίτημα είναι άμεση, καθώς λειτουργός από το κατάστημα επιλογής του πελάτη επικοινωνεί μαζί του εντός της ημέρας, εάν υποβληθεί το αίτημα μέχρι τις 12.00. Σε άλλη περίπτωση, η επικοινωνία γίνεται εντός 24 ωρών, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.