της Ελενας Ερμείδου

Δυναμική είσοδο και επανατοποθέτηση στην αγορά της υγείας επιχειρούν οι ασφαλιστικές εταιρείες, είτε επανασχεδιασμό, είτε με έκδοση νέων προϊόντων, έχοντας διακρίνει τα κενά που υπάρχουν στο σύστημα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης υγείας, καθώς  και τις αυξανόμενες ανάγκες των πολιτών / ασφαλισμένων. Καινοτομούν και παράλληλα ανοίγουν δυναμικά το θέμα της πρόληψης και επιχειρούν εισάγοντας κατά τον σχεδιασμό των νέων ασφαλιστικών καλύψεων χαρακτηριστικά από την νέα τεχνολογία.

Η Eurolife ERB κάνει το πρώτο βήμα για να αλλάξει το χάρτη στα ασφαλιστικά προγράμματα, δημιουργώντας το πρώτο ασφαλιστικό προϊόν στην Ελλάδα που συνδυάζει τη νοσοκομειακή κάλυψη με τη φυσική άσκηση, θέτοντας με αυτόν τον τρόπο τις βάσεις για ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής, που επιστρέφει πολλαπλά οφέλη στους ασφαλισμένους της, μέσω της χρήσης της ειδικής εφαρμογής για κινητά  “Walk to Win”.  Υιοθετεί την τεχνολογία και την καινοτομία, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών της. Το πρόγραμμα έρχεται να απαντήσει με έναν σύγχρονο τρόπο στην τάση για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής στο πλαίσιο της φροντίδας της υγείας μας, του πολυτιμότερου αγαθού.  Παράλληλα, το συγκεκριμένο προϊόν, απαντά στους στόχους που έχει θέσει η Ασφαλιστική, ως προς την αξιοποίηση των αμέτρητων δυνατοτήτων που παρέχει η τεχνολογία, ώστε να παρέχει ουσιαστικά κίνητρα βελτίωσης της ποιότητας ζωής των ανθρώπων.

Οι ασφαλιστικές γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι συνθήκες στην ασφάλιση της υγείας αλλάζουν. Δεν είναι μόνο  αυτό που επεσήμανε κατά την ετήσια βράβευση των Συνεργατών ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Τάσος Ηλιακόπουλος, ότι  ξοδεύομε 5 δισεκατομμύρια σε out of the pocket για την υγεία και αυτό πρέπει να αλλάξει είναι και αυτό που δήλωσε ο Γιάννης Καντώρος Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican τονίζοντας ότι τα επόμενα 5 με 7 χρόνια και στην υγεία τα πράγματα θα είναι τελείως διαφορετικά από ότι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Οι αλλαγές που θα φέρει η τεχνολογία στην ασφάλιση, όπως για παράδειγμα στο τρόπο προσέγγισης των πελατών, αλλά και στην διαμόρφωση του ρίσκου θα είναι πολύ μεγάλες και θα γίνουν πολύ γρήγορα.

Δυναμική επανατοποθέτηση στην αγορά κάνει και η Ευρώπη Ασφαλιστική μπαίνοντας πολύ δυναμικά στην αγορά υγείας. Με σύμμαχο την τεχνολογία εισάγει το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Me & My FAMILY», που απευθύνεται στον μέσο Έλληνα και στη μέση ελληνική οικογένεια. Στόχος της εταιρίας είναι ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Υγείας το οποίο προσφέρει, με το μικρότερο δυνατόν κόστος, ουσιαστικές και απαραίτητες υπηρεσίες Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Ιατροφαρμακευτικής Περίθαλψης.

Η σελίδα άνοιξε για όλους παρόχους υγείας, ασφαλιστικές, ασφαλιστική διαμεσολάβηση, κλινικές, ιδιωτικά θεραπευτήρια.

Αναμένονται να «μπουν οι υπογραφές» να κλείσει η σελίδα για να αυξηθούν οι δουλειές και να μεγαλώσει η πίτα της ασφαλιστικής αγοράς από τα 4 δισεκατομμύρια που βρίσκεται  περίπου σήμερα.

 

Insuranceworld.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ