Περισσότεροι από 300 ιδιοκτήτες καταστημάτων Play έδωσαν το παρών σε δύο μεγάλες εκδηλώσεις που πραγματοποίησε ο ΟΠΑΠ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την παρουσίαση των σχεδίων ανάπτυξης των Play.
O διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Ντάμιαν Κόουπ δήλωσε:
- “Δύο χρόνια μετά την έναρξη των VTLs κι έπειτα από μία απαιτητική περίοδο για όλους μας, είναι σαφές ότι το δίκτυο καταστημάτων PLAY βρίσκεται πλέον σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Το εμπορικό σήμα των PLAY αναγνωρίζεται ως ηγετικό στον τομέα του υπεύθυνου ψυχαγωγικού παιχνιδιού“
H επένδυση του ΟΠΑΠ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τη διοίκηση του ομίλου να υποστηρίζει πως προωθείται «ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο που στηρίζει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας και των συνεργατών της» μέσα από τα Play.
Η στρατηγική για το 2019 βασίζεται στους πυλώνες, συνεργάτης, πελάτης, κατάστημα, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην υποστήριξη των συνεργατών μέσω κεντρικών συμφωνιών και ενός νέου μοντέλου επιδότησης ενεργειών, καθώς και ενός ανανεωμένου portal opapnetplay, το οποίο αποτελεί το βασικό εργαλείο καθημερινής επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των συνεργατών.