Σε επίπεδα υψηλής κερδοφορίας “σκαρφάλωσε” ο οίκος πολυτελείας LVMH, με τις πωλήσεις γ΄τριμήνου να αυξάνονται κατά 24%.

Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, τα brands πολυτελείας όπως Louis Vuitton και Dior, συνέδραμαν καταλυτικά στην καλή εικόνα του γ΄τριμήνου, και αντιστοιχούν σχεδόν στο ήμισυ των πωλήσεων του ομίλου.

Πάντως τα έσοδα σε Ασία και ΗΠΑ υποχώρησαν από τις εξαιρετικές επιδόσεις του α΄ εξαμήνου.

Συνολικά τα έσοδα από τις εν λόγω δραστηριότητες στο τέλος του τριμήνου διαμορφώθηκαν 38% υψηλότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα του 2019, ποσοστό αντίστοιχο με αυτό του α΄ εξαμήνου.

Η βιομηχανία πολυτελών αγαθών έχει ανακάμψει δυναμικά από την υγειονομική κρίση, ακόμη κι αν τα διεθνή ταξίδια παραμένουν περιορισμένα.