Σε επίπεδα υψηλής κερδοφορίας “σκαρφάλωσε” ο οίκος πολυτελείας LVMH, με τις πωλήσεις γ΄τριμήνου να αυξάνονται κατά 24%.

Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, τα brands πολυτελείας όπως Louis Vuitton και Dior, συνέδραμαν καταλυτικά στην καλή εικόνα του γ΄τριμήνου, και αντιστοιχούν σχεδόν στο ήμισυ των πωλήσεων του ομίλου.

Πάντως τα έσοδα σε Ασία και ΗΠΑ υποχώρησαν από τις εξαιρετικές επιδόσεις του α΄ εξαμήνου.

Συνολικά τα έσοδα από τις εν λόγω δραστηριότητες στο τέλος του τριμήνου διαμορφώθηκαν 38% υψηλότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα του 2019, ποσοστό αντίστοιχο με αυτό του α΄ εξαμήνου.

Η βιομηχανία πολυτελών αγαθών έχει ανακάμψει δυναμικά από την υγειονομική κρίση, ακόμη κι αν τα διεθνή ταξίδια παραμένουν περιορισμένα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ