Σάλος έχει ξεσπάσει στην εφοπλιστική κοινότητα μετά την ανάμιξη Ελλήνων πλοιοκτητών στη μεταφορά πετρελαίου από τη Βενεζουέλα κόντρα στις απαγορεύσεις του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ που στόχο είχαν την αποπομπή του Νικολάς Μαδούρο βάζοντας μπλόκο στις εξαγωγές αργού της χώρας.
Όπως γράψαμε χθες, τέσσερα τάνκερ, Ελλήνων εφοπλιστών μπήκαν στη μαύρη λίστα των αμερικανικών αρχών για συναλλαγές με την Βενεζουέλα, σύμφωνα με αποκάλυψη του έγκυρου ναυτιλιακού περιοδικού Tradewinds. Τα πλοία αυτά ανήκουν στους, Γιώργο Προκοπίου, Ντίνο Μαρτίνο, Νίκος Μουνδρέα και Π.Κορώνη.
Ωστόσο, οι αποκαλύψεις δεν σταματούν εκεί. Τόσο αμερικάνικα όσο και βρετανικά μέσα ενημέρωσης προχωρούν συνεχώς σε δημοσιοποίηση νέων στοιχείων.
Σύμφωνα με στοιχεία της Lloyd’s List Intelligence, καταγράφονται τα δεξαμενόπλοια, με βάση όχι τον αριθμό των πλοίων αλλά την χωρητικότητά τους, που προσέγγισαν τη Βενεζουέλα για να μεταφέρουν πετρέλαιο, τους τελευταίους 12 μήνες, περίπου. Σύμφωνα με τη Lloyd’s τα 23,7 εκατ. τόνοι ανήκουν σε εταιρείες ελληνικών συμφερόντων, ποσοστό δηλαδή 81,8%.
Συγκεκριμένα τα ονόματα που αναφέρονται:
-Όμιλος Αγγελικούση 4,6 εκατομμύρια dwt
-Διαμαντής Διαμαντίδης τέσσερα εκατομμύρια
-Οικογένεια Προκοπίου 3,5 εκατομμύρια τόνοι
-Οικογένεια Ντίνου Μαρτίνου 2,5 εκατ.
-Όμιλος εταιρειών Γιώργου Οικονόμου 2,3 εκατ.
-Όμιλος εταιρειών Νίκου Μουνδρέα με 1,758 εκατ.
-Όμιλος εταιρειών Θανάση Μαρτίνου με 1,745 εκατ.
-Οικογένεια Γκότση με, 1,1 εκατ.
-Οικογένεια Ανδρέα Μαρτίνου με 324.253 τόνους
-Άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες με 2,071 εκατομμύρια και
-Άλλοι πλοιοκτήτες με 5,3 εκατομμύρια τόνους.