Πλούσια θεματολογία και ερωτήματα σχετικά με το αυτοκίνητο και την νέα ηλεκτρική εποχή του, περιλαμβάνονται στην ατζέντα του Auto Forum 2021 #auf21 με τίτλο:«Εξηλεκτρισμός», το οποίο διοργανώνεται για 4η χρονιά στις 25 Φεβρουαρίου από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς», το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ, μέσα από τη LiveOn.
Η φετινή διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ), της Hellastron, του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
Ο κ. Kυριάκος Κοφινάς, Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης, ΔΕΗ Α.Ε, στην παρουσίαση του: «ΔΕΗ Ηλεκτροκίνηση: Η σημασία των δημόσιων σημείων φόρτισης για τους ΟΤΑ», μίλησε για το πλαίσιο της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, δίνοντας παράδειγμα από πόλεις της Ευρώπης, ενώ δε παρέλειψε να αναφερθεί και στην ιδιαίτερη σημασία της τοποθέτησης των φορτιστών.
Η Ελλάδα όπως και οι υπόλοιπες χώρες που έχουν μπει νομοθετικά στο περιβάλλον της ηλεκτροκίνησης εμφανίζει εκθετική αύξηση ως προς τα παραγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Υπάρχει πλέον ολοκληρωμένο πλαίσιο νομοθετικά από την Πολιτεία για την εφαρμογή με εξαιρετική σημασία να έχουν οι σταθμοί φόρτισης. Σημαντική η συνεισφορά τους κι αυτό θα φανεί μες το έτος που διανύουμε. Για πρώτη φορά έχουμε ένα πλαίσιο που βοηθάει στην επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης, δίνοντας μεγάλη σημασία στις υποδομές. Το 35% στην Ελλάδα των κατοίκων έχουν θέση στάθμευσης. Στην Ελλάδα ακριβώς για αυτό το λόγο θα έχει ως αποτέλεσμα τα δημόσια σημεία φόρτισης κατά την αύξηση της ηλεκτροκίνησης να διαδραματίσουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο.
Αναφέρθηκε στο σχέδιο της πόλης του Άμστερνταμ το 2022 να κυκλοφορούν μόνο πράσινα λεωφορεία στο δακτύλιο. Δεύτερη περίπτωση είναι το Λονδίνο με το σχέδιο ανάπτυξης. Αυτή τη στιγμή έχουν 6.000 φορτιστές στην πόλη, δημιουργώντας κόμβους ταχείας φόρτισης και μεσαίας δυναμικής ‘διαβάζοντας’ τα δεδομένα από τα σημεία που δίναν την μεγαλύτερη ζήτηση. Η τοποθέτηση των φορτιστών ενέργειας πολύ σημαντική. Η τοπική αυτοδιοίκηση θα παίξει μεγάλο ρόλο. Ως ΔΕΗ ανακοινώσαμε την επένδυση της ανάπτυξης των 10.000 σημείων φόρτισης. Αναλαμβάνουμε την τοποθέτηση, αναβάθμιση και συντήρηση των φορτιστών εκπληρώνοντας ως πάροχος το εθνικό μας χρέος».
FCA Greece: Τι θέλει ο πελάτης του μέλλοντος από ένα όχημα;
N. Πρέζας, AUF21: «Volkswagen Way to ZERO: Επιταχύνοντας για έναν πιο καθαρό πλανήτη»