Θεωρείται σίγουρο ότι η εξέλιξη της υγειονομικής κρίσης θα καθορίσει το χρονικό σχεδιασμό του διαγωνισμού.
Αυτό άλλωστε προβλέπεται στο επικαιροποιημένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης (Asset Development Plan) του ΤΑΙΠΕΔ σε σχέση με το διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για τη ‘’Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών’’, όπου ήδη από το 2019 έχει ‘’τρέξει’’ η πρόσκληση για την υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αφορά την πώληση του 30% του μετοχικού κεφαλαίου του ΔΑΑ που διατηρεί το ΤΑΙΠΕΔ.
Από το 2020, το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ προεπέλεξε εννέα επενδυτικά σχήματα για τη Β’ φάση του διαγωνισμού (φάση δεσμευτικών προσφορών) και εξήγγειλε την έναρξη της Β’ φάσης του διαγωνισμού, ωστόσο η πανδημία και οι ανατροπές τις οποίες έχει επιφέρει σε σχέση με την αεροπορική κίνηση σε όλη τη Ευρώπη έχει ανατρέψει πλήρως τον σχεδιασμό.
Το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα, στις 13 Μαΐου, το επικαιροποιημένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης (του ΤΑΙΠΕΔ.