Η σημαντικότητα της προώθησης της ηλεκτροκίνησης, οι υποδομές, τα δίκτυα, τα πρατήρια ενέργειας και οι προδιαγραφές φόρτισης βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης που διεξήχθη στο Πάνελ II στο πλαίσιο του Auto Forum 2021 #auf21. Στο πάνελ συμμετείχαν οι ομιλητές κ.κ. Αντώνιος Κλαδάς, Καθηγητής ΕΜΠ, Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Κυριάκος Κοφινάς, Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης, ΔΕΗ Α.Ε, Νικόλαος Πρέζας, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Volkswagen και ο Δρ Παναγιώτης Ροβολής, Εργ. Διδακτικό Προσωπικό, Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών, ΕΜΠ.
Το Auto Forum 2021 #auf21 με τίτλο:«Εξηλεκτρισμός» διοργανώνεται για 4η χρονιά από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς», το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ, μέσα από τη LiveOn.
Η φετινή διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ), της Hellastron, του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
Ο κ. Κοφινάς τόνισε πως η παγκόσμια αναλογία ως προς την φόρτιση είναι 1 φορτιστής για 10 αυτοκίνητα. «Αυτή τη στιγμή είμαστε κοντά σ’ αυτό το μέγεθος. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι επιλογή, είναι μονόδρομος. Τα κεφάλαια από το Ταμείο Ανάκαμψης, το πράσινο ταμείο θα διοχετευτούν προς αυτή την κατεύθυνση. Η Ελλάδα δε μπαίνει πρώτη στην ηλεκτροκίνηση. Υπάρχει ήδη η τεχνογνωσία από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις», πρόσθεσε.
«Ο συνδυασμός της μελέτης των σημείων στάθμευσης με τις νέες μπαταρίες θα συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση. Η φόρτιση στο σπίτι είναι πιο οικονομική. Άλλωστε αναμένουμε το 60% των Ελλήνων να φορτίζουν το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο στο σπίτι. Το πόσο γρήγορα φορτίζει ένα αυτοκίνητο δεν εξαρτάται μόνο από τον φορτιστή αλλά και από το αυτοκίνητο», επεσήμανε.
Από την μεριά του ο κ. Πρέζας σημείωσε πως στην Ελλάδα κυκλοφορούν ήδη αρκετά αυτοκίνητα που υπάγονται στο νέο κύκλο μέτρησης κατανάλωσης και εκπομπών (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). «
Δείτε τη συνέχεια εδώ