Mε κεντρικό θέμα την μεγαλύτερη πληθυσμιακά περιφέρεια της χώρας και τα κυκλοφοριακά της ζητήματα, το φετινό 5th Auto Forum φέρνει στο προσκήνιο τις δράσεις που απαιτούνται, με αυστηρό χρονοδιάγραμμα, ώστε να γίνει η Αττική μια βιώσιμη Ευρωπαϊκή Περιφέρεια.
Το 5th Auto Forum #aufo22, διοργανώνεται από την ethosEVENTS, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς», τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το οικονομικό και επενδυτικό περιοδικό ΧΡΗΜΑ.
Στο συνέδριο μίλησε ο κ. Βασίλης Καραφέρης Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της AUTOVISION SAKAR A.E. – Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος, τονίζοντας την αναγκαιότητα του τεχνικού ελέγχου για ασφαλή μετακίνηση.
“Η κατάσταση του οχήματος είναι πολύ σημαντική για εμάς, σε τυχόν πρόκληση ατυχήματος. Είτε κινείται σε καλούς δρόμους, είτε αναπτύξει μικρές και μεγάλες ταχύτητες, η τεχνική επάρκεια είναι το ζητούμενο για την αποφυγή του ατυχήματος” τόνισε.
Και παράλληλα επεσήμανε: “Η αλληλεπίδραση του οχήματος με την οδική ασφάλεια είναι τεράστια. Ακατάλληλα ελαστικά, κακός δρόμος, κακός φωτισμός δρόμου ή οχήματος, χαλασμένα αμορτισέρ κτλ, όλα επιβαρύνουν την οδική ασφάλεια. Δημιουργούν συνθήκες έλλειψης στα οχήματα και επιφέρουν ατυχήματα, κυκλοφοριακό φόρτο.
Τα ΚΤΕΟ αποτελούν θεσμό από το 1980 με δημόσιο συμφέρον. Το άνοιγμα αυτό επέφερε μια αλλαγή, διότι παλαιότερα, ούτε το 1/3 των οχημάτων δεν είχε περάσει από υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο”.
“Παρά την επαρκή λειτουργία των ΚΤΕΟ και την υπερεπαρκή γεωγραφική κάλυψη, σχεδόν 2 εκατ. αυτοκίνητα, δηλαδή το 25% των κυκλοφορούντων οχημάτων αποφεύγει συστηματικά τον έλεγχο” τόνισε ο κ. Καραφέρης.
“Η αποφυγή ελέγχου και ο γηρασμένος στόλος, δύο ζητήματα που εντάσσονται στην κατηγορία της κινητής βόμβας. Οι προτροπές μας εισακούγονται στην πολιτεία για την επίλυση του θέματος. Το Υπουργείο Μεταφορών σε συνεννόηση με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής ετοιμάζουν ειδική πλατφόρμα (για την οργάνωση των οχημάτων) κάθε ιδιοκτήτη με έγγραφα, πιστοποίηση ΚΤΕΟ, ακινησίες, επίσημα έγγραφα κτλ.
Σχεδόν 4-5 εκατ. οχήματα με μ.ο. ηλικίας πάνω από τα 10 χρόνια κυκλοφορούν στους δρόμους και αυτό πρέπει να μας ανησυχεί ιδιαίτερα. Κακοσυντηρημένα και ρυπογόνα οχήματα δημιουργούν κυκλοφοριακό φόρτο και τροχαία ατυχήματα. Πρέπει να αναζητηθούν αυτά τα οχήματα, να προσέλθουν στο ΚΤΕΟ. Ο κλάδος μας έχει ωριμάσει, συμμετέχει ενεργά με προτάσεις για το πλαίσιο οδικής ασφάλειας και καλούμε την πολιτεία να μας θωρακίσει” τόνισε κλείνοντας την ομιλία του.