Με οριακή άνοδο έκλεισε ο Φεβρουάριος για το οργανωμένο λιανεμπόριο σε όρους αξίας, μετά από έναν πτωτικό Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Ειδικότερα, οι πωλήσεις τον Φεβρουάριο στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 0,5%, εμφανίζοντας επί της ουσίας σταθερότητα, ενώ τον Ιανουάριο είχαν κινηθεί πτωτικά κατά 1,1%.

Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της IRI, άνοδο καταγράφουν μόνο οι πωλήσεις τροφίμων, ενώ οι υπόλοιπες κατηγορίες κινούνται πτωτικά. Πτωτικά κινούνται επίσης κάποιες υποκατηγορίες τροφίμων κ αι ποτών. Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο δίμηνο του έτους, τα αλκοολούχα ποτά καταγράφουν πτώση κατά 6,7%, τα μαγειρικά συμπληρώματα κατά 4,7% και ακολουθούν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής με πτώση 2,1%. Aντιθέτως, την πρωτιά σε θετική μεταβολή εμφανίζουν τα κατεψυγμένα προϊόντα.

Πτωτικά κινούνται επίσης οι επιμέρους κατηγορίες στα προϊόντα household όπως είναι τα καθαριστικά και απορρυπαντικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ