Η Group4Life έχει αναπτύξει -συνδυάζοντας τεχνολογίες αιχμής –  μέθοδο ειδοποίησης των αρμόδιων αρχών, για κινδύνους που αφορούν τους πελάτες της, με το πάτημα ενός κουμπιού πανικού 

Η Ελλάδα, ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαθέτει προηγμένη τεχνολογική υποδομή. Η επιφάνεια της θάλασσας και το μεγάλο ανάγλυφο της ενδοχώρας όμως μπορούν να παρεμποδίσουν τις τηλεπικοινωνίες. Οι υπηρεσίες της Group4Life, ξεπερνούν το πρόβλημα τηλεπικοινωνιακής συνδεσιμότητας και μπορούν να αποδειχθούν πολύ χρήσιμες σε κινδύνους από σεισμούς, πυρκαγιές, πλημμύρες και θαλάσσια ατυχήματα ή ακόμα και στην απώλεια προσανατολισμού σε μία βόλτα στην φύση. Γυναίκες, ασθενείς με Αλτσχάιμερ, γονείς που θέλουν να προστατεύσουν τα παιδιά τους και άτομα που εργάζονται σε επικίνδυνες δουλειές, ειδικά τη νύχτα, μπορούν να μεγιστοποιήσουν την ασφάλειά τους με την Group4Life.

Τεχνολογία

Υπολογίζεται ότι η αγορά τεχνολογίας IoT (Internet of Things), η οποία ορίζει το δίκτυο επικοινωνίας όπου συνδέονται φυσικά αντικείμενα μεταξύ τους ή με μεγαλύτερα συστήματα, θα φτάσει τα 662 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2023, σύμφωνα με το Fortune Business Insights. Αν και ως επί το πλείστον ταυτίζεται με το Industry 4.0, η τεχνολογία IoT βρίσκει επίσης νέους τομείς χρήσης σε προϊόντα τελικού χρήστη.

Η Group4Life Emergency Response Services αξιοποιώντας την γνώση Ελλήνων τεχνικών σε τεχνολογίες αιχμής, ενσωματώνει τις πλέον εξελιγμένες Ευρωπαϊκής κατασκευής συσκευές Γεωεντοπισμού, προσφέροντας εκτός από το κουμπί έκτακτης ανάγκης, αμφίδρομη φωνητική επικοινωνία με γρήγορο και υψηλής απόδοσης τηλεφωνικό κέντρο που υποστηρίζεται από τεχνολογία IoT.

Μέθοδος

Η Group4Life παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης έκτακτης ανάγκης με το σύνθημα «Να είσαι έξυπνος, μείνε ασφαλής», μεγιστοποιώντας την προσωπική ασφάλεια γυναικών, ηλικιωμένων, παιδιών και όσων εργάζονται σε επικίνδυνες εργασίες στην Ελλάδα, με τη συσκευή κουμπιού πανικού που συνδέεται με IoT τεχνολογία  με το προηγμένο τηλεφωνικό της κέντρο.

Το εκπαιδευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, συλλέγει τις εισερχόμενες κλήσεις από τη συσκευή στην αποκλειστική διαδικτυακή πλατφόρμα του και επικοινωνεί άμεσα με κάθε χρήστη των υπηρεσιών της όταν αυτός -η ειδοποιήσει πατώντας το κουμπί πανικού. Η ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου είναι εκπαιδευμένη να κάνει ερωτήσεις που της επιτρέπει να αξιολογεί την πραγματικότητα της έκτακτης ανάγκης και να λαμβάνει τεκμηριωμένες αποφάσεις, χάρη στην τεχνογνωσία της. Χαρακτηριστικό γνώρισμα μίας περίπτωσης έκτακτης ανάγκης είναι ο πανικός εξ’ αιτίας του οποίου το μυαλό παύει να σκέφτεται καθαρά, με αποτέλεσμα ενέργειες που υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν απλούστατες (όπως η κλήση ενός τριψήφιου αριθμού επί παραδείγματι) αυτό που στα αγγλικά λέγεται “brainless”, να μην θεωρούνται δεδομένες.

Η παρέμβαση του τηλεφωνικού Κέντρου της Group4Life δίνει την δυνατότητα στις αρμόδιες αρχές να εμπλακούν αμέσως εφόσον απαιτείται, με υψηλό επίπεδο ακρίβειας στον προσδιορισμό θέσης και κατάστασης του καλούντα ενώ αντίστοιχα, η δυνατότητα άμεσης χρήσης του κουμπιού πανικού, κατά την εκτίμηση του κινδύνου από κάθε χρήστη, δίνει στον-ην χρήστη τη βεβαιότητα ότι κάποιος θα ενεργήσει για λογαριασμό του για να τον βοηθήσει άμεσα.