Αύξηση πωλήσεων κατά 2,1% αλλά και ζημιές παρουσίασε το 2017 ο όμιλος Goodys  (εταιρείας μέλους του ομίλου Vivartia), διατηρώντας τη λειτουργική του κερδοφορία.

Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν κατά τη χρήση 2017 σε € 164,1 εκατ. έναντι € 160,7 εκατ. κατά την προηγούμενη χρήση. Τα μικτά κέρδη του ομίλου κατά τη χρήση 2017 ανήλθαν σε € 65,5 εκατ. έναντι € 65,1 εκατ. κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας οριακή αύξηση.

Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιές ύψους 9,4 εκατ. έναντι ζημιών 13 εκατ. κατά την προηγούμενη χρήση.

Σε ό,τι αφορά το 2018 και σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην οικονομική έκθεση της εταιρείας, βασική προτεραιότητα για τον όμιλο εστίασης αποτελεί η απρόσκοπτη ανάπτυξη και ενδυνάμωση των δικτύων του, δίνοντας έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος ενώ παράλληλα εστιάζει στη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών εντός και εκτός Ελλάδας.

Η εν λόγω ανάπτυξη θα επιτευχθεί με ίδιες επενδύσεις αλλά και μέσω συνεργασιών με υφιστάμενους και νέους στρατηγικούς εταίρους.

Στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης όλων των σημάτων εστίασης του ομίλου αποτελεί για το 2018 και τα επόμενα χρόνια η ψηφιακή καινοτομία. Εντός του β’ εξαμήνου 2018 αναμένεται η έναρξη του everest application σε android και iOS, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παραγγείλουν από το κινητό τους εύκολα και γρήγορα. Μέσα στο έτος αναμένεται επίσης να λανσαριστεί και το πρόγραμμα επιβράβευσης του everest με στόχο την αύξηση της πιστότητας των καταναλωτών και κατ’ επέκταση την αύξηση της συχνότητας των αγορών τους.

Τέλος, προγραμματίζεται έργο ψηφιακής καινοτομίας για το Olympus Plaza/everest με Ordering Kiosks στο Σχηματάρι και ενδεχομένως και σε άλλα σημεία με τη δυνατότητα skip the line παραγγελίας από πελάτες που δεν θέλουν να καθυστερήσουν το ταξίδι τους.

 

Κυρέλα Πέτρου