Γράφει η «ξενοδόχος»
- «Πιο επίκαιρη από ποτέ η διεκδίκηση του Επιμελητηρίου Χανίων για άμεσα κίνητρα στις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες θα επιλέξουν να επενδύσουν με νέες συνδέσεις τους στα Ελληνικά αεροδρόμια και συνεπώς στην ανάπτυξη του τουρισμού της πατρίδας μας».
Αυτό δηλώνει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων, κ. Αντώνης Ροκάκης, σε συνέχεια της στρατηγικής πρότασης συνεργασίας που κατέθεσε η αεροπορική εταιρία Ryanair προς το υπουργείο Τουρισμού με στόχο, όπως επισημαίνει η ίδια, να διπλασιάσει τον αριθμό της επιβατικής κίνησης προς την Ελλάδα στα 10 εκατ. ετησίως τα επόμενα 5 χρόνια, με τα 2 εκατ. από αυτούς να ταξιδεύουν εκτός της υψηλής σεζόν.
- «Στο Επιμελητήριο Χανίων, έχουμε παρέμβει δημόσια πολλές φορές, και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, στο κρίσιμο ζήτημα της άμεσης ανάγκης δραστικής μείωσης φόρων – τελών – χρεώσεων για τις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες θα επιλέξουν να επενδύσουν με νέες συνδέσεις τους στα ελληνικά αεροδρόμια και συνεπώς στον τουρισμό της πατρίδας μας.
- Σταθερή θέση μας είναι ότι μια τόσο σημαντική εξέλιξη δεν μπορεί παρά να είναι αποτέλεσμα ολοκληρωμένης μελέτης των πολυδιάστατων δεδομένων και εκτεταμένου διαλόγου με τους εμπλεκόμενους φορείς και επιχειρήσεις.
- Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, ως πρόεδρος του Επιμελητήριου Χανίων και της βαριάς πληττόμενης χανιώτικης αγοράς, προτείνω η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος να διεκδικήσει σε θεσμικό επίπεδο από την ελληνική κυβέρνηση την κατεπείγουσα μελέτη και σχεδιασμό με στόχο τη δραστική μείωση φόρων – τελών – χρεώσεων για τις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες θα επιλέξουν να επενδύσουν στα ελληνικά αεροδρόμια και συνεπώς στον τουρισμό της πατρίδας μας».
Υπενθυμίζεται εδώ ότι προ ημέρων η ιρλανδική low cost αεροπορική Ryanair μέσω του CEO κ. Eντι Γουίλσον υποστήριξε ότι στην Ελλάδα η εταιρεία φέρνει 5-6 εκατ. ταξιδιώτες και στην Ιταλία 39 εκατ. € γιατί
- «τα μικρά αεροδρόμια στην ιταλική Περιφέρεια έχουν μικρές χρεώσεις».
Ο κ. Γουίλσον χαρακτηρίζει ‘’απαράδεκτο’’ το τέλος ανάπτυξης των 12 ευρώ ανά επιβάτη, επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχει ‘’κανένα νόημα’’ να υπάρχει ένα τέτοιο τέλος στη διάρκεια του χειμώνα, πολύ περισσότερο από την στιγμή που η Ελλάδα θέλει να επιτύχει επιμήκυνση της σεζόν.