Σε όλο τον κόσμο εκατομμύρια άνθρωποι καθημερινά οδηγούν ένα εικονικό μοντέλο της Ford συμμετέχοντας σε αγώνες που πραγματοποιούνται ανάμεσα σε μέλη διαδικτυακών κοινοτήτων. Τώρα, η εταιρεία θα αναζητήσει τους καλύτερους online αγωνιζόμενους προκειμένου να συγκροτήσει τις πρώτες ομάδες στο δημοφιλή κόσμο των esports.
Ξεκινώντας από την Gamescom, τη μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή έκθεση ηλεκτρονικών παιχνιδιών, η Ford θα συγκροτήσει εθνικές ομάδες με την ονομασία Fordzilla για τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ην. Βασίλειο, αλλά και μία Ευρωπαϊκή ομάδα, η οποία θα περιλαμβάνει τους καλύτερους παίκτες από κάθε χώρα.
«Εμείς στη Ford έχουμε μία αξιοζήλευτη αγωνιστική κληρονομιά. Τώρα ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτή την τεχνογνωσία και στον κόσμο των esports διεγείροντας τη φαντασία μιας νέας γενιάς οδηγών που μετέχουν σε εικονικούς αγώνες με στόχο να τους εμπνεύσουμε να οδηγήσουν κάποιο μοντέλο της Ford Performance» σχολίασε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing Sales & Service, Ford Ευρώπης.
Το 2019, η παγκόσμια αγορά των esports αναμένεται να παράξει έσοδα ύψους 1,1 δισεκ. δολαρίων, ποσό αυξημένο κατά 26,7% σε σχέση με εκείνο της περασμένης χρονιάς. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, το κοινό που θα δώσει το “παρών” θα φτάσει τα 453,8 εκατομμύρια, από τα οποία τα 201,2 εκατομμύρια είναι πιστοί οπαδοί των esports και τα 252,6 εκατομμύρια περιστασιακοί θεατές. Αντίθετα με τα συνηθισμένα στερεότυπα, ο μέσος παίκτης στα esports έχει ηλικία μεταξύ 30 και 34 ετών.
Η Ford ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο τόσο για τις συνέργειες μεταξύ των μελών των διαδικτυακών κοινοτήτων στο gaming και των σύγχρονων μορφών κινητικότητας, όσο και για την επιρροή τους στη διαμόρφωση της φιλοσοφίας των μελλοντικών μετακινήσεων – είτε πρόκειται για καθημερινές διαδρομές, είτε επιβαίνοντας σε αυτόνομα οχήματα ή απολαμβάνοντας απλά τις συγκινήσεις που προσφέρουν τα οχήματα υψηλών επιδόσεων.
«Τα όρια μεταξύ πραγματικού και εικονικού κόσμου είναι ασαφή. Το gaming έχει εξελιχθεί σε τάση της εποχής. Κορυφαίοι παίκτες συναγωνίζονται επαγγελματίες οδηγούς αγώνων και πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες έχουν δεχτεί πολλές επιρροές από τον κόσμο του gaming, όπως η χρήση των αποκαλούμενων και ως fitness apps, αλλά και η συλλογή πόντων επιβράβευσης για έναν δωρεάν καφέ» δήλωσε ο Amko Leenarts, director, Design, Ford Ευρώπης. «Η αξιοποίηση του πάθους και της εξειδίκευσης των μελών της κοινότητας του gaming θα μας βοηθήσει να οραματιστούμε το μέλλον των μετακινήσεων – κάτι στο οποίο έχουμε όλοι δεσμευτεί και για το οποίο είμαστε ενθουσιασμένοι.»
Το 2017, η Ford έγινε ο πρώτος κατασκευαστής με δικό του περίπτερο στην έκθεση Gamescom, που φιλοξενεί πάνω από 1.000 εκθέτες και προσελκύει εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο. Πέρσι, η εταιρεία καινοτόμησε αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά ένα νέο μοντέλο εκεί. Πρόκειται για το νέο Ford Ranger Raptor, την έκδοση υψηλών επιδόσεων του δημοφιλέστερου Ευρωπαϊκού pickup.
Μεταξύ άλλων, η Fordzilla θα συμμετέχει και στο βραβευμένο παιχνίδι Forza Motorsport 7, το οποίο αποτελεί προϊόν εξέλιξης της Turn 10 Studios της Microsoft Game Studios. Το Forza είναι σήμερα η δημοφιλέστερη αγωνιστική σειρά της σύγχρονης γενιάς παιχνιδομηχανών προσελκύοντας μία από τις μεγαλύτερες κοινότητες gamers στον κόσμο. Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παίζουν παιχνίδια Forza κάθε μήνα, με 1 εκατομμύριο παίκτες να επιλέγουν οχήματα Ford.
«Είμαστε ικανοποιημένοι που διαπιστώνουμε ότι το Forza Motorsport παραμένει επιλογή για μεγάλες μάρκες, όπως η Ford, όταν λανσάρονται πρωτοβουλίες στον κόσμο των esports» δήλωσε ο Justin Osmer, Sr. Manager of Partnership Development των Turn 10 Studios, δημιουργών του Forza Motorsport. «Με εκατομμύρια οπαδούς να παίζουν παιχνίδια Forza, έχουμε διαπιστώσει σημαντική άνοδο στον αριθμό των ενδιαφερομένων είτε να αγωνιστούν στα esports, είτε απλά να τα παρακολουθήσουν. Και είναι θαυμάσιο που τώρα, ένας μακροχρόνιος εταίρος, όπως η Ford Motor Company, προσφέρει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες για συμμετοχή.»