Τα τελευταία χρόνια, το μεταβαλόμενο τοπίο της αεροπορικής βιομηχανίας ανάγκασε τους αερομεταφορείς να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους για τη διαχείριση εσόδων. Οι αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πλέον πελάτες με πολύ μεγαλύτερη δύναμη στα χέρια τους από ποτέ και με αδιάκοπη πίεση για μείωση των τιμών. Αυτή η κατάσταση έχει κάνει ζωτικής σημασίας τη διαθεσιμότητα ακριβούς προβολής της ζήτησης για δρομολόγια και των σωστών πληροφοριών που επιτρέπουν στις αεροπορικές εταιρείες να μεγιστοποιούν τα έσοδά τους και να είναι ανταγωνιστικές σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις.
Για αυτούς ακριβώς τους λόγους η Finnair επέλεξε το Amadeus Network Revenue Management, μια λύση που θα επιτρέψει στην αεροπορική εταιρεία, η οποία εξυπηρετεί περισσότερους από 12 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, να βελτιώσει την ακρίβεια στην πρόβλεψη της ζήτησης των πελατών και να βελτιστοποιήσει το δίκτυο προέλευσης και προορισμού.
Το Amadeus Network Revenue Management αναλύει big data από πολλαπλές πηγές και εφαρμόζει σύγχρονους επιστημονικούς αλγόριθμους για να προσδιορίσει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και την πρόθεσή τους να πληρώσουν. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, παρέχει στη συνέχεια γρήγορες, ακριβείς και έξυπνες συστάσεις σχετικά με την καλύτερη τιμή και τα καλύτερα πακέτα προσφορών των αεροπορικών εταιρειών.