Πάνω από τις προσδοκίες κινούνται τα νούμερα στο πρώτο εκπτωτικό κέντρο της Θεσσαλίας, το Fashion City Outlet, που αποτελεί κοινή επένδυση της επενδυτικής Bluehouse και του πορτογαλικού κολοσσού της Sonae Sierra, ύψους κοντά στα 9 εκατ. ευρώ.

Το εκπτωτικό κέντρο, στη θέση του παλιού και αποτυχημένου Pantheon Plaza που είχε την ατυχία να ανοίξει στις αρχές της κρίσης, το 2008, ύστερα από μία επένδυση ύψους 77 εκατ. ευρώ των Sonae Sierra και Rockspring (η οποία στη συνέχεια αποχώρησε από την Ελλάδα δίνοντας τη θέση της στην Bluehouse, που ως γνωστόν διαχειρίζεται και το Mc Arthur Glen στα Σπάτα) για τους πρώτους 2,5 μήνες λειτουργίας έως το τέλος Ιανουαρίου είχε πάνω από μισό εκατομμύριο επισκέπτες.

  • Το εκπτωτικό κέντρο που άνοιξε στα μέσα του Νοεμβρίου του 2018 ετοιμάζεται να εντάξει στο δυναμικό του και νέα καταστήματα, (Αdidas, ALE, Ivergano, Lapin House, Μango, Vardas). Eπιπλέον, οι Sonae Sierra και Bluehouse Capital– οι δύο εταιρίες ανάπτυξης του Fashion City Outlet– θέλουν να προωθήσουν το κέντρο και ως τουριστικό προορισμό αγορών  για την περιοχή και ανέθεσαν το σχετικό πλάνο στην Mindhaus ως σύμβουλο στρατηγικής τουριστικού marketing.

Στοιχεία δείχνουν ότι οι ξένοι επισκέπτες που συμπεριλαμβάνουν στο ταξίδι τους τις αγορές σε ένα εκπτωτικό κέντρο, εμπορικό πολυκατάστημα ή luxury/designer store, δαπανούν κατά 80% περισσότερο ανά ταξίδι από τον μέσο όρο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ