Προς το τέλος του μήνα, περιμένουμε την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων 3μηνου/9μηνου του ομίλου. Μέσα στον Δεκέμβριο όμως- κατά πάσα βεβαιότητα- θα ανακοινωθεί η απόφαση για διανομή προ-μερίσματος, τακτική που συνηθίζει να ακολουθεί η διοίκηση τα τελευταία χρόνια.
Το τρίτο τρίμηνο μπορεί να μην ήταν το καλύτερο αλλά το τέταρτο τρίμηνο έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς. Ειδικά τον Οκτώβριο οι εκτιμήσεις των αναλυτών να κάνουν λόγο για ακόμη μία καλή χρήση, αυτή του 2019.
- Στις 14 Νοεμβρίου, ο Πέτρος Τζαννετάκης θα αναλάβει να σηκώσει το…βάρος της παρουσίας της Motor Oil, στο εξειδικευμένο Road Show που διοργανώνει- κάθε χρόνο- η Golman Sachs.
Παρουσίαση ομίλων και επιχειρήσεων από τους κλάδους διύλισης, διαχείρισης ενεργειακών πόρων κ.λ.π με τη ΜΟΗ παρούσα για ακόμη μία χρονιά. Αλλωστε η συμμετοχή των ξένων funds στο μετοχικό κεφάλαιο του free float είναι κοντά στο 75% με τα εγχώρια χαρτοφυλάκια να είναι συνήθως από την πλευρά των πωλητών και τα ξένα από την…αντίθετη, ενισχύοντας αργά αλλά σταθερά τις θέσεις τους.
Σύμφωνα με τον Μάνο Χατζηδάκη (υπεύθυνο ανάλυσης της ΒΕΤΑ χρηματιστηριακής), μέχρι και το τέλος του 9μηνου ο όμιλος λειτουργούσε με περιθώρια διύλισης χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι, τάση που έχει αναστραφεί από την αρχή Οκτωβρίου, καθώς τα περιθώρια βενζίνης και ντήζελ έχουν ανακάμψει θεαματικά με ενδεικτικό το περιθώριο διύλισης να είναι σε διαπραγμάτευση στα υψηλά των τελευταίων 25 μηνών.
- Επίσης, χαμηλότερες τιμές του αργού σημαίνουν χαμηλότερες ανάγκες για κεφάλαιο κίνησης, οι δε αποκλίσεις διαφορικών μειγμάτων αργού ευνοούν τα διυλιστήρια της ζώνης Μεσογείου που έχουν καλύτερη πρόσβαση σε αργό Ουραλίων, Σαουδικής Αραβίας, Αιγύπτου.
Τέλος ο όμιλος παρότι δεν έχει κοντινές λήξεις για τα ομολογιακά του θα μπορούσε να πετύχει φθηνότερο κόστος δανεισμού.