Η προσφυγή των εταιρειών MediFoods, Κύκνος και Παπαδημητρίου στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας κατά της διαφήμισης της Hellmann’s και την καμπάνια για τις “νέες ελληνικές γεύσεις” είχε ως αποτέλεσμα να ζητηθεί από τον όμιλο Unilever η αφαίρεση της επίμαχης φράσης “Μα όλα ελληνικά πχια”.
Η απόφαση ελήφθη με το σκεπτικό ότι επρόκειτο για παραπλανητικό διαφημιστικό περιεχόμενο έναντι του καταναλωτικού κοινού.
Ποια θα είναι η “απάντηση” της Unilever;
Οι εκδοχές είναι δύο-είτε πράγματι να συμμορφωθεί και να αποσύρει την φράση, είτε να ασκήσει έφεση- κάτι που μπορεί να πράξει έως τις 9 Ιανουαρίου του προσεχούς έτους. Εάν κάτι τέτοιο συμβει, τότε θα ακολουθήσει ακόμη μία διαδικασία αντιδικίας η οποία δεν αποκλείεται να είναι χρονοβόρα μέχρις ότου ληφθούν οι τελικές αποφάσεις.
Εκ μέρους των εταιρειών που προσέφυγαν κατά της επίμαχης διαφήμισης πάντως ανακοινώθηκε ότι αισθάνονται δικαιωμένες καθώς η «επιτροπή εδέχθη τον βασικό πυλώνα των ισχυρισμών μας, ο οποίος έγκειτο στην δυνατότητα παραπλάνησης, δια του αστεϊσμού και της υπερβολής, του μέσου καταναλωτή ως προς την ελληνικότητα των προϊόντων της Hellmann’s εν γένει. Και μπορεί τα προϊόντα της Hellmann’s “Νέες ελληνικές γεύσεις” να παρασκευάζονται εν τέλει σε ελληνικό εργοστάσιο, όπως εμπράκτως απεδείχθη, γεγονός μάλιστα που μας χαροποίησε ιδιαιτέρως, αλλά απαγόρευσε την τελευταία μείζονα φράση από τα επίμαχα διαφημιστικά σποτ, αναγνωρίζοντας το βάσιμο και δίκαιο του ισχυρισμού μας περί της αποτύπωσης στο μυαλό του καταναλωτή της ιδέας περί ελληνικότητας όλων των προϊόντων της Hellmann’s».
Διαβάστε επίσης
Νέος εταιρικός πόλεμος για την… «Ελληνίδα μάνα» της Hellman’s