Ως λήξαν χαρακτηρίζουν τραπεζικοί κύκλοι το περιστατικό υποκλοπής στοιχείων από κάρτες πελατών συγκεκριμένου ταξιδιωτικού πρακτορείου.
Τα πιστωτικά ιδρύματα, αναφέρουν, προχώρησαν σε αντικατάσταση όλων των καρτών που υπήρχαν στο σύστημα “on line” του συγκεκριμένου γραφείου παροχής τουριστικών υπηρεσιών στην χώρα μας.
Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, επρόκειτο για μερικά μόνον κρούσματα υποκλοπής στοιχείων κατόχων καρτών που έκαναν συναλλαγές με το συγκεκριμένο γραφείο.
Το θέμα που προέκυψε πριν αρκετές εβδομάδες, δεν οφείλεται σε καμία υπαιτιότητα των τραπεζών, τονίζουν, και οδήγησε για προληπτικούς λόγους στην αντικατάσταση όλων των καρτών που βρίσκονταν στο σύστημα της συγκεκριμένης εταιρίας παροχής τουριστικών υπηρεσιών με έδρα την Αθήνα, με αφορμή την υποκλοπή στοιχείων αυτών των καρτών.
Με την αφορμή αυτή στελέχη τραπεζών επαναλαμβάνουν οδηγίες προς τους κατόχους καρτών αλλά και γενικότερα συμβουλές για την σωστή και ασφαλή χρήση των ψηφιακών δικτύων όπως μεταξύ άλλων συχνή αλλαγή του PIN, μη δημοσιοποίηση του κωδικού πρόσβασης σε οποιονδήποτε το ζητήσει, προσοχή στη διάρκεια πληκτρολόγησης του PIN ώστε να μην παρακολουθεί τρίτο πρόσωπο, καθώς και να μην εμφανίζεται ούτε να τυπώνεται το PIN πουθενά.