Συνολικές επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ ολοκληρώνει τον Ιανουάριο του 2020 η ελληνική εταιρεία ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ που εισήλθε στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013 με το «ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό«.

Όπως επεσήμανε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτρης Τσέλιος στο πλαίσιο επίσκεψης εκπροσώπων του Τύπου στη μονάδα εμφιάλωσης νερού στο χωριό Βατσουνιά, στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας, οι επενδύσεις αυξάνουν την παραγωγική δυνατότητα της εταιρείας, ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα στην υψηλή ζήτηση τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και παράλληλα δημιουργούν νέες προοπτικές για την επέκταση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου με γυάλινες συσκευασίες και ανθρακούχο νερό.

Σύμφωνα με τον κ. Τσέλιο, με την ολοκλήρωση των επενδύσεων η εταιρεία θα διαθέτει πλέον συνολικά τέσσερις γραμμές παραγωγής. Συγκεκριμένα, δύο για πλαστική συσκευασία, μία για χάρτινη και μία για γυάλινη συσκευασία.

Σημειώνεται ότι η επένδυση για τη γραμμή παραγωγής γυάλινης συσκευασίας (η οποία εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 4 εκατ. ευρώ) θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο του 2020 ενώ τα πρώτα γυάλινα μπουκάλια εμφιαλωμένου νερού «ΘΕΟΝΗ» θα διατεθούν στην αγορά τον Μάρτιο του ίδιου χρόνου. Επόμενος στόχος της διοίκησης είναι η παραγωγή ανθρακούχου νερού για την επίτευξη του οποίου θα ακολουθήσει μια μικρότερη επένδυση.

Όπως αναφέρθηκε, η δυνατότητα παραγωγής της μονάδας εμφιάλωσης νερού σήμερα με τις τρεις γραμμές παραγωγής που διαθέτει (δύο πλαστικής και μία χάρτινης συσκευασίας) ανέρχεται σε 35.000 φιάλες την ώρα.

Αναφορικά με το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά αυτό ανέρχεται σε 6% και εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί με δεδομένη την αυξανόμενη ζήτηση του προϊόντος και την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην αγορά της εστίασης.

Στους στρατηγικούς σχεδιασμούς της AHB Γκρουπ περιλαμβάνονται η πανελλαδική κάλυψη, μέσω συνεργασιών με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου, αλλά και η περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών.

Συγκεκριμένα, το νερό ΘΕΟΝΗ πωλείται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, My market και Θανόπουλος) με την εταιρεία να βρίσκεται σε συζητήσεις για την πανελλαδική κάλυψη του δικτύου καταστημάτων ενώ σε επίπεδο εξαγωγών βρίσκεται ήδη σε 12 χώρες, μεταξύ των οποίων Αμερική, Καναδάς, Αυστραλία, Κίνα, Σαουδική Αραβία, Ντουμπάι και Ρωσία. Το 2018 οι εξαγωγές αποτελούσαν το 20% των πωλήσεων της εταιρείας και στόχος είναι το 2020 να φτάσουν το 40%.

Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξάνονται με ετήσιο ρυθμό πάνω από 30% ετησίως και το 2018 διαμορφώθηκαν σε περίπου 10 εκατ. ευρώ. Επίσης πέρυσι ήταν η πρώτη χρονιά κερδοφορίας της εταιρείας.

Το ΘΕΟΝΗ αναβλύζει φυσικά στα 1.100 μέτρα από την πηγή Γκούρα, σε μία ιδιαίτερη περιοχή στην οροσειρά των Αγράφων, η οποία χαρακτηρίζεται από ειδικούς γεωλογικούς σχηματισμούς και εμφιαλώνεται κατευθείαν από την πηγή, χωρίς καμία πρόσμιξη, επιβάρυνση ή διεργασία.

Εφέτος, το «ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό» γιορτάζει τη συμπλήρωση 20 διεθνών βραβείων ποιότητας, μετά την κατάκτηση της χρυσής διάκρισης στη διοργάνωση Monde Selection 2019. Κάθε χρόνο, από το 2015 έως σήμερα, το ΘΕΟΝΗ αποσπά το χρυσό βραβείο ποιότητας από τον συγκεκριμένο θεσμό, με την πρόσθετη ανώτερη διάκριση του «INTERNATIONAL HIGH QUALITY TROPHY» που έλαβε το 2017 για τα σπάνια ποιοτικά χαρακτηριστικά του.

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που από το 2013 προσφέρουμε ένα εξαιρετικά ποιοτικό προϊόν» υπογράμμισε ο κ. Τσέλιος και συνέχισε: «Η ανοδική πορεία του ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό οφείλεται στα στοιχεία που το καθιστούν μοναδικό και ωφέλιμο για τον οργανισμό, όπως μεταξύ άλλων η ισορροπημένη του σκληρότητα και το αλκαλικό pH8, τα οποία το έχουν αναδείξει ως το πιο βραβευμένο ελληνικό νερό στον κόσμο».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here