γράφει η «ξενοδόχος»

Μπορεί να έκοψε το Αθήνα- Θεσσαλονίκη η Ryanair, στο πλαίσιο περικοπής των δρομολογίων εσωτερικού στη χώρα μας, ωστόσο δε συμβαίνει το ίδιο και με τα δρομολόγια εξωτερικού στη συμπρωτεύουσα, με το δεδομένο ότι η πόλη φαίνεται να συνεχίζει το σερί ανόδου ως city break προορισμός.

Στο πλαίσιο αυτό, η low cost αεροπορική προχωρά στη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Αμάν της Ιορδανίας  με δρομολόγιο που θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Οκτώβριο. Στο χειμερινό πρόγραμμα της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής εταιρείας χαμηλού κόστους στη Θεσσαλονίκη εντάσσονται 25 δρομολόγια με οκτώ νέα:  Αμάν (2 δρομολόγια/εβδομάδα), Βουδαπέστη (2 δρομολόγια), Κοπεγχάγη (2 δρομολόγια), Κρακοβία (2 δρομολόγια), Μάντσεστερ (2 δρομολόγια), Μάλτα (2 δρομολόγια), Στοκχόλμη (2 δρομολόγια), και Τελ Αβίβ (3 δρομολόγια). Οι εκτιμήσεις της εταιρείας αναφέρουν ότι πάνω από 1,6 εκατομμύρια επιβάτες θα ταξιδέψουν φέτος από τη Θεσσαλονίκη με τη low cost αεροπορική.

Σημειώνεται εδώ ότι η άνοδος του τουρισμού πόλης (city break) για τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, Αθήνας και Θεσσαλονίκης έχει φέρει κι επιπλέον δρομολόγια από πλευράς των αεροπορικών στα δύο αεροδρόμια της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας. Στον τουρισμό πόλης άλλωστε  σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη οφείλεται κατά κύριο λόγο και η αύξηση των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στη χώρα μας  για το πρώτο τρίμηνο του έτους όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων:

  • Ειδικότερα, την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου του 2019, καταγράφηκαν 1,2 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας αύξηση +7,7%/+88 χιλ. επιβάτες, σε σχέση με το περισυνό αντίστοιχο τρίμηνο. Αύξηση αφίξεων είχαν η Αθήνα (+110 χιλ.) και η Θεσσαλονίκης  (+66 χιλ.) ενώ οι νησιωτικοί προορισμοί είχαν μείωση -88 χιλ. επιβάτες.

 

 

 

 

Εγγραφείτε δωρεάν στο καθημερινό newsletter του banks.com.gr

Δέχομαι να αποθηκευθεί το e-mail μου στο σύστημα αποστολής newsletter.
Δεν μοιραζόμαστε ή πουλάμε σε τρίτους τα προσωπικά σας δεδομένα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here