Η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της δείχνει να αποτελεί έναν από τους στόχους που έχει θέσει η Huawei για το 2019.
Όπως ανέφεραν τα στελέχη του ελληνικού γραφείου σε πρόσφατη ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, ο Κινέζος κατασκευαστής επενδύει περαιτέρω στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών και έχει φθάσει στο σημείο ο χρόνος επισκευής όσον αφορά στην πλειοψηφία των smartphones που φέρνουν οι καταναλωτές στα εξουσιοδοτημένα σημεία να είναι πλέον στη 1 ώρα.
Εξουσιοδοτημένα σημεία service υπάρχουν αυτή τη στιγμή 2 στην Αθήνα καθώς και ένα ακόμη σε Πάτρα και άλλο ένα στο Αγρίνιο, ενώ μέχρι το φθινόπωρο αναμένεται να δημιουργηθεί ένα ακόμη στη Θεσσαλονίκη. Σημειωτέον πως η Huawei προσφέρει ορισμένες ακόμη υπηρεσίες, όπως είναι η online διάγνωση μέσω τηλεφωνικού κέντρου αλλά και η υπηρεσία Pick Up & Return η οποία προσφέρει δωρεάν παραλαβή της συσκευής από το χώρο του πελάτη και επιστροφή της σε αυτόν μονάχα με ένα τηλεφώνημα και εντελώς δωρεάν για όσες συσκευές είναι εντός εγγύησης.
Επιπλέον, η Huawei ανακοίνωσε ότι βάζει και φέτος σε εφαρμογή, μέσω του Huawei Exclusive Service Center στην Αθήνα, το πρόγραμμα ανταλλαγής συσκευών Trade in 4 All. Το πρόγραμμα θα πραγματοποιείται μόνο από το συγκεκριμένο σημείο στην οδό Μιχαλακοπούλου 178 και ώρες 09:00 – 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι συσκευές που θα γίνονται δεκτές αφορούν την πλειονότητα των κατασκευαστών και η προϋπόθεση είναι η συσκευή να είναι λειτουργική. Έπειτα από έλεγχο και εκτίμηση της συσκευής από τους τεχνικούς οι πελάτες θα λαμβάνουν το αντίστοιχο εκπτωτικό κουπόνι για την συσκευή Huawei που επιθυμούν.