Η Amazon.com Inc ανακοίνωσε χθες ότι αναμένει αύξηση στα έσοδα του τρίτου τριμήνου, καθώς έχουν αυξηθεί τα ποσά που εισπράττει από τις συνδρομές της (Prime loyalty), ενώ η ζήτηση των υπηρεσιών της από τους καταναλωτές αυξάνεται, παρά την ανοδική πορεία του πληθωρισμού.
Η τιμή των μετοχών της μεγαλύτερης εταιρίας διαδικτυακού εμπορίου στον κόσμο αυξήθηκε κατά 13%, αυξάνοντας την αγοραστική αξία των μετοχών της πέραν των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η Amazon, όπως και το μεγαλύτερο μέρος του εμπορικού τομέα βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα ξεκαθάρισμα.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της, η Walmart Inc ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι θα έχει ουσιαστικά λιγότερα έσοδα κατά τη χρονιά που διανύουμε, έναντι των αρχικών προσδοκιών της. Η εμπιστοσύνη των Αμερικανών καταναλωτών βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο, ενώ μερικοί από αυτούς φροντίζουν να καλύπτουν τις βασικές ανάγκες τους επί τη βάσει χαμηλών τιμών, ώστε να αντιμετωπίσουν τη δύσκολη οικονομική κατάσταση.
Ωστόσο, η κατάσταση αυτή δεν εμπόδισε την πορεία της Amazon. Η μεγαλύτερη διαδικτυακή εμπορική εταιρία αναμένει καθαρές πωλήσεις μεταξύ 125 και 130 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, ενώ οι αναλυτές προβλέπουν πωλήσεις, μόλις 126,42 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία IBES (Refinitiv).
Σε ένα δελτίο Τύπου ο Άντι Τζέισι διευθύνων σύμβουλος της Amazon ανακοίνωσε ότι η εταιρία “βλέπει τα έσοδα της να αυξάνονται καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τις συνδρομές Prime για τα μέλη μας, επενδύοντας τόσο στην ταχύτερη διανομή των προϊόντων, αλλά και προσθέτοντας μοναδικές παροχές, όπως, οι δωρεάν παραλαβές για ένα έτος από τη διαδικτυακή πλατφόρμα παραγγελιών και παράδοσης προϊόντων Grubhub.”
Λειτουργώντας σε ένα υψηλότερο επίπεδο ζήτησης, η Amazon είχε περισσότερα προϊόντα σε κατάσταση αποθήκευσης, σε σύγκριση με τα αποθέματά της πριν από την έναρξη της πανδημίας COVID-19 στις αρχές του 2020, όπως δήλωσε στους δημοσιογράφους, ο υπεύθυνος των οικονομικών υπηρεσιών της Μπράιαν Ολσάβσκι στη διάρκεια τηλεφωνικής ενημέρωσης.
Η Amazon σχεδόν διπλασίασε τα προϊόντα που μπορεί να διανείμει μόλις μία ημέρα μετά από την αγορά, βελτιώνοντας την τήρηση των μακροχρόνιων δεσμεύσεών της, σύμφωνα με δελτία Τύπου. Η ημέρα των πωλήσεων Prime Day που διοργάνωσε τον Ιούλιο, κατέγραψε το μεγαλύτερο ρεκόρ πωλήσεων.