Στο 7th Digital Banking Forum μίλησε ο Διευθυντής Digital Business της Εθνικής Τράπεζας, Δημήτρης Πλέσσας για την επίδραση του κορωνοϊού στο digital banking.
Όπως τόνισε, στην εποχή της πανδημίας, όλα χρειάστηκε να εξελιχθούν ταχύτατα.
Η εξέλιξη, δηλαδή, ήταν αναγκαστικά ραγδαία ώστε το everyday banking να εξελιχθεί σε μία πλήρη γκάμα online υπηρεσιών.
“Η Εθνική Τράπεζα είναι η πρώτη και η μόνη τράπεζα στην Ελλάδα που προσφέρει onboarding banking via mobile. Μέσα στην καραντίνα καταγράψαμε κατακόρυφη άνοδο στους onboarding χρήστες. Η τάση συνεχίζεται και μετά το lockdown. Μικρό ποσοστό των εγχρήματων συναλλαγών πραγματοποιείται πλέον στο κατάστημα. Η νέα κατάσταση είναι εδώ για να μείνει” τόνισε ο κ. Πλέσσας.
Οι τράπεζες πλέον μπορούν να ανταγωνιστούν τα social με κάποιες χρήσιμες πληροφορίες. Όπως πχ να ενημερωθεί κάποιος πότε μπήκε ο μισθός του, κάποια στατιστικά για τις αγορές του κλπ.
Ο κ. Πλέσσας πιστεύει ότι το ποσοστό στις digital συναλλαγές θα φθάσει στο 90-95%.
Αυτή είναι η τάση…
Δείτε επίσης: