Τις τελευταίες εβδομάδες, η ΕΚΠΟΙΖΩ και τα λοιπά μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών – Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” έχουν δεχτεί διαμαρτυρίες των καταναλωτών, σχετικά με κλήσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες, καθώς και εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων.

Ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης έχει εκφράσει ότι “δεν νοούνται ενοχλήσεις, σε τέτοια περίοδο, για χρέη” και όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το Banks.com.gr έχει συμφωνηθεί εμπράκτως ότι οι εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων καλούν μόνο μία φορά τον κάθε δανειολήπτη προκειμένου να του υπενθυμίσουν την υπόθεση και τέλος. Δεν υπάρχει συνεχής όχληση.

Σημειώνεται δε ότι τα τελευταία μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση δεν περιλαμβάνουν παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα για την προστασία της κύριας κατοικίας, ενώ ασάφεια υπάρχει ως προς το ποιοι δικαιούνται τελικά την αναστολή των δόσεων των οφειλών τους. Επομένως, οι δανειολήπτες βρίσκονται ακόμα σε στάση αναμονής.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά την παρέμβαση της κυβέρνησης, ώστε να προχωρήσει στην απόλυτη απαγόρευση οχλήσεων από τις εταιρείες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here