Αέρας στα πανιά της Costamare, συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου. Δύο μήνες μετά την επιτυχή έκβαση της έκδοσης Κοινού Ομολογιακού Δανείου, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε κέρδη, επικερδείς συμφωνίες και νέες εξαγορές πλοίων.

Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα οικονομικά αποτελέσματα για το β’ τρίμηνο του 2021, η ναυτιλιακή κατέγραψε καθαρά έσοδα 82,8 εκατ. δολ., με κέρδη ανά μετοχή στα 0,67 δολάρια.

Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα διαθέσιμα στους μετόχους ανέρχονται σε 58,3 εκατ. δολάρια και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή φτάνουν τα 0,47 δολάρια.

Εντός ενός μόλις τριμήνου η Costamare απέκτησε ακόμη 21 dry bulkers, με τον συνολικό στόλο των δεσμευμένων πλοίων ξηρού φορτίου χύδην να ανέρχεται στα 37. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε συμφωνία αγοράς για ακόμα 23, μέχρι το τέλος του έτους.

Στο “μέτωπο” των ναυλώσεων η ναυτιλιακή εξασφάλισε  νέες συμφωνίες ή παράταση παλαιότερων για 10 containerships και 7 dry bulkers. Οι νέες συμφωνίες για χρηματοδότηση σε containerships ανήλθαν σε 261,6 εκατ. δολάρια, μέσα στο τρίμηνο και για dry bulkers σε 389 εκατ. δολάρια.

Ο Γρηγόρης Ζήκος, Chief Financial Officer της Costamare Inc., σχολίασε μεταξύ άλλων:

«Η ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίστηκε και φέτος, αντλώντας δύναμη από την ευνοϊκή δυναμική προσφοράς και ζήτησης. Η ισχυρή καταναλωτική ζήτηση, τα χαμηλά επίπεδα αποθέματος και οι περιορισμοί στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν συμβάλει σε τιμές ρεκόρ, αλλά και μεγαλύτερη διάρκεια στις ναυλώσεις.

Όλα τα containerships μας που ναυλώθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου έχουν καθοριστεί σε όλο και υψηλότερα επίπεδα.

Αναφορικά με τα dry bulkers, είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την απόκτηση 21 επιπλέον πλοίων, από την είσοδό μας σε αυτόν τον τομέα.

Ο στόλος μας σε αυτή τη κατηγορία αποτελείται από 37 πλοία συνολικά, χωρητικότητας μεταξύ 32.000 DWT και 85.000 DWT, με μέση ηλικία 10 ετών. Μέχρι τώρα, 14 πλοία έχουν παραδοθεί, με τα υπόλοιπα να αναμένονται μέχρι το τέλος του έτους.

Οι αγορές μας σε dry bulkers προκύπτουν από την απόφασή μας να επενδύσουμε σε αυτόν τον τομέα όπου η προσφορά είναι περιορισμένη από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση των δαπανών υποδομής και των εμπορευμάτων».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here