Με μία νέα δωρεάν εφαρμογή για τα συνεργεία αυτοκινήτου, η Bosch δίνει τη δυνατότητα στους τεχνικούς να διορθώνουν σύνθετες βλάβες γρηγορότερα από ποτέ. Ο τεχνικός του συνεργείου, χρησιμοποιώντας απλά την κάμερα του κινητού του ή ενός tablet, μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο την εικόνα των μηχανικών μερών του οχήματος, στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Bosch. Kατ΄αυτόν τον τρόπο, ο τεχνικός υποστήριξης της Bosch, βλέπει ακριβώς, ότι βλέπει και ο τεχνικός του συνεργείου και μπορεί πλέον να τον καθοδηγήσει βήμα προς βήμα στην διάγνωση και επίλυση του προβλήματος, αλλά και στην αποτελεσματική χρήση των συσκευών διάγνωσης και του λοιπού διαθέσιμου εξοπλισμού του συνεργείου. Επιπλέον, η εφαρμογή Visual Connect της Bosch επιτρέπει στον τεχνικό υποστήριξης της Bosch να ζουμάρει στην οθόνη ή και να εμφανίσει παραπάνω πληροφορίες, όπως ηλεκτρικά σχεδιαγράμματα ή τη θέση μη εμφανών εξαρτημάτων, αλλά και στον τεχνικό του συνεργείου να σκανάρει και να στείλει πρόσθετες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα τον αριθμό του σασί.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για συσκευές Android και iOS και μπορεί κάποιος να την κατεβάσει από τα app stores χωρίς χρέωση. Όσον αφορά την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, αυτή είναι μονίμως εξασφαλισμένη, καθώς ακόμη και σε περίπτωση που ο υπάλληλος του συνεργείου χρησιμοποιήσει το προσωπικό του κινητό για να επικοινωνήσει με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Bosch, η εφαρμογή δεν επιτρέπει την πρόσβαση σε αποθηκευμένα προσωπικά δεδομένα της συσκευής του.

Για να γίνει χρήση της εφαρμογής Visual Connect, το ενδιαφερόμενο συνεργείο θα πρέπει να έχει  ενεργό συμβόλαιο αορίστου χρόνου του ESI[tronic] 2.0 (λογισμικό διάγνωσης Bosch) με τα πακέτα Διάγνωσης, Οδηγίες αναζήτησης σφαλμάτων  και συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορεί να απευθυνθεί κανείς στη διεύθυνση info_automotive@gr.bosch.com και να ζητήσει να του γνωστοποιηθεί η λίστα εμπόρων Bosch για πιθανή συνεργασία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here