Στον τεχνολογικό κόσμο που ζούμε, οι εφαρμογές για κινητά έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε, αλληλεπιδρούμε με άλλους και διασκεδάζουμε.

Ο εν λόγω διαρκώς ψηφιακός κόσμος οδηγεί σε μεγάλο ανταγωνισμό, με τους διαχειριστές των εφαρμογών να αναλαμβάνουν έναν σημαντικό ρόλο προκειμένου τα apps να παραμένουν στην κορυφή των τελευταίων τάσεων για να “επιβιώσουν” και να ξεχωρίσουν ανάμεσα από την πληθώρα επιλογών που παρέχεται στους χρήστες.

Η πανδημία COVID-19 οδήγησε τους ανθρώπους σε εγκλεισμό, με αποτέλεσμα η ζήτηση για διαδικτυακές εφαρμογές γνωριμιών, γυμναστικής και εργασίας εκτοξεύθηκε στα ύψη.

Στο γράφημα, ο Truman Du επισημαίνει τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές το 2022 χρησιμοποιώντας δεδομένα λήψης που παρακολουθούνται από το Business of Apps.

Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές για το 2022

Το TikTok ήταν η πιο δημοφιλής εφαρμογή παγκοσμίως από λήψεις το 2022, διατηρώντας τον τίτλο της για τέταρτη συνεχή χρονιά. Η πλατφόρμα βίντεο είχε 672 εκατομμύρια λήψεις το 2022, με την εταιρεία επίσης να διπλασιάζει τα ετήσια έσοδά της στα 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Business of App.

 

Ενδιαφέρον είναι ότι το TikTok είναι η μόνη εφαρμογή από κινεζική εταιρεία που γνωρίζει  μεγάλη επιτυχία στις διεθνείς αγορές. Και αυτό παρά το γεγονός ότι απαγορεύτηκε από χώρες όπως η Ινδία και, για ένα μικρό χρονικό διάστημα, το Πακιστάν.

Οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων καλύπτουν τα υπόλοιπα τέσσερα από τα πέντε apps σημεία με τις περισσότερες λήψεις. Το Meta είναι το πιο δημοφιλές, καθώς είναι υπό την ομπρέλα του το Instagram, το Facebook και το WhatsApp, ενώ το Facebook Messenger βρίσκεται στη 10η θέση μαζί με το Meesh.

Apps εργασίας, ταξιδιών κ.α.

Το 2020 και το 2021, πολλές βασικές εφαρμογές εργασίας, όπως το Zoom και το Microsoft Teams, αναπτύχθηκαν γρήγορα και γνώρισαν τεράστια επιτυχία.

Ενώ οι λήψεις για αυτές τις εφαρμογές μειώθηκαν το 2022, πολλές άλλες εφαρμογές με επίκεντρο τα ταξίδια, τα τρόφιμα και τις αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Χαρτών Google, McDonald’s και Shein βοήθησαν να καλυφθεί το κενό.