Ένας από τους διακεκριμένους ομιλητές στο φετινό Digital Banking Forum 21 ήταν ο κ. Michael Wodzicki, Partner, Deloitte Central Europe, ο οποίος μίλησε για μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και παγκόσμια έρευνα της Deloitte όσον αφορά στην κατάσταση του digital banking.

Michael Wodzicki: Η παγκόσμια έρευνα της Deloitte για το digital banking στο DBF21

Έρευνα που έχει και ελληνικό ενδιαφέρον. 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

Κατά τη διάρκεια της Ενότητας 1 με τίτλο: «Η νέα omnichannel προσέγγιση των τραπεζών και ο ρόλος των φυσικών καταστημάτων» ο κ. Michael Wodzicki, Partner Deloitte Consulting, ο οποίος ανέφερε ότι συμμετείχαν 6 ελληνικές τράπεζες, οι 4 συστημικές και ακόμη δύο, στα τελικά αποτελέσματα της έρευνας με δεδομένα για ωριμότητα της ψηφιακής τράπεζας το 2020.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του εγχώριου τραπεζικού συστήματος έχει ήδη ορατά αποτελέσματα.

Η 4η διεθνής μελέτη της Deloitte με θέμα “Digital Banking Maturity” η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη παγκόσμια συγκριτική αξιολόγηση τραπεζών για τις ψηφιακές τους δυνατότητες απαντά πλήρως στο ερώτημα “πώς ανταποκρίνονται οι τράπεζες στην ψηφιακή επανάσταση που βρίσκεται σε εξέλιξη”.

Η μελέτη συγκρίνει 318 τράπεζες, σε 39 χώρες, μεταξύ των οποίων και τις συστημικές τράπεζες στην Ελλάδα, μια χώρα που συμμετέχει για πρώτη φορά.

Οι τράπεζες αξιολογήθηκαν σε περισσότερες από χίλιες διαφορετικές λειτουργικότητες από μια ομάδα 180 ερευνητών εκ των οποίων έξι ανήκαν στην ελληνική ομάδα του συμβουλευτικού τομέα της Deloitte που άνοιξαν λογαριασμούς στα ψηφιακά κανάλια κάθε τράπεζας καταγράφοντας τις υπηρεσίες τους.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε έρευνα πάνω σε 4.900 πελάτες (240 εκ των οποίων στην Ελλάδα), ώστε να χαρτογραφηθούν οι ανάγκες τους, τα κανάλια προτίμησής τους (φυσικό κατάστημα, διαδίκτυο, κινητό τηλέφωνο) και η εμπειρία χρήστη.

Οι ελληνικές τράπεζες δεν βρίσκονται ακόμη στην κατηγορία των ψηφιακών πρωταθλητών (digital champions), ωστόσο δύο από αυτές έχουν αρκετά από τα χαρακτηριστικά των πρωταθλητών. Ειδικά στην κατηγορία της παροχής πληροφόρησης και της εκτέλεσης συναλλαγών (μεταφορών και πληρωμών) υπάρχουν τράπεζες με βαθμολογία στην κατηγορία των πρωταθλητών.

Σύμφωνα με την έρευνα οι τράπεζες που κατατάσσονται στο επίπεδο των ψηφιακών πρωτοπόρων (ή πρωταθλητών) αποτελούν περίπου το 10% των τραπεζών που αναλύθηκαν.

Υστερούμε ακόμη στο άνοιγμα και κλείσιμο λογαριασμών αλλά και στην ολοκλήρωση αγοράς προϊόντων αποκλειστικά από τα ψηφιακά κανάλια.

Διαβάστε ολόκληρη την μελέτη της Deloitte για την Ψηφιακή Τραπεζική (και στην Ελλάδα)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here