Κάποιοι επενδύουν στην ανάπτυξη και προσπαθούν να “χτίσουν” τον στόλο των δεξαμενοπλοίων τους γρήγορα για να προλάβουν τις εξελίξεις. Έτσι ίσως δικαιολογείται η θεαματική αύξηση της δραστηριότητας στην αγορά δεξαμενόπλοιων από δεύτερο χέρι που καταγράφηκε το 2018.
Σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάσθηκε ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons, οι πλοιοκτήτες αναζήτησαν τις ευκαιρίες στο κάτω μέρος του κύκλου για να εκμεταλλευτούν τη διαθέσιμη ρευστότητα και την ικανότητα αγοράς tonnage. Τα δεξαμενόπλοια, με εξαίρεση το τελευταίο τρίμηνο του έτους, είχαν το 2018 μια από τις χειρότερες χρονιές τους αναφορικά με την πορεία των ναύλων.
Ο βρετανικός ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons αναφέρει, όπως σημειώνει το Tradewinds, ότι με εξαίρεση το τέταρτο τρίμηνο που παρατηρήθηκε μια έντονη εποχιακή άνοδος, ο μέσος ημερήσιος ναύλος στα δεξαμενόπλοια το 2018 μειώθηκε -3,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 11.216 δολάρια.