Γράφει η «ξενοδόχος»
Το ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού από το βήμα της Βουλής κατά τη διάρκεια της συζήτησης του προϋπολογισμού και για του λόγου το αληθές οι σχετικές αποφάσεις εμφανίστηκαν στις 30 Δεκεμβρίου και στη ‘’Διαύγεια’’.
Ο λόγος για τον την καμπάνια το ΕΟΤ, ώστε να ξεκινήσει τον Ιανουάριο η καμπάνια για το 2020 «για πρώτη φορά τόσο νωρίς», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Χάρης Θεοχάρης.
Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης για το πρώτο εξάμηνο του 2020 περιλαμβάνει μεγάλα ονόματα όπως η Google, η Εxpedia, το CNN και η Mastercard Europe δεδομένου ότι κάτι τέτοιο κρίνεται «ως συμφέρον για τον Ε.Ο.Τ. και για το ελληνικό Δημόσιο γενικότερα, σύμφωνα με την εισήγηση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ο.Τ. και την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ε.Ο.Τ..
- Το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής με την Google τοποθετείται εντός του διαστήματος Φεβρουαρίου – Μαΐου, σε επιλεγμένες αγορές στόχους (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Η.Π.Α. και Καναδάς).
- Με την Expedia εγκρίθηκε η προβολή εντός του διαστήματος Ιανουαρίου – Μαΐου, σε αγορές όπως οι Η.Π.Α., Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία,
- Για τις ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο πήρε το «πράσινο φώς» η προβολή μαζί με την Mastercard Europe για το χρονικό διάστημα 20.01.2020 – 20.05.2020.
- Στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN INTERNATIONAL η αντίστοιχη προβολή ορίστηκε εντός του διαστήματος Ιανουαρίου – Μαΐου επίσης σε επιλεγμένες αγορές.