Το δεύτερο τρίμηνο για την Adidas αποδείχθηκε αρκετά ζημιογόνο εξαιτίας του lockdown, παρόλα αυτά ανέδειξε μια νέα δυναμική για την εταιρεία αθλητικών ειδών.
Η γερμανική εταιρεία κατέγραψε καθαρές ζημίες 295 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 531 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρσι. Οι καθαρές πωλήσεις εμφάνισαν μείωση 35% στα 3,58 δισ. ευρώ έναντι 5,5 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρσι, καθώς η εταιρεία αναγκάστηκε να κλείσει καταστήματά της λόγω της πανδημίας.
Η Adidas ανέφερε ωστόσο ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 93% στο τρίμηνο.
“Πλέον βλέπουμε το φως στην άκρη του τούνελ καθώς η ομαλοποίηση της δραστηριότητας στο χώρο της φυσικής άσκησης συνεχίζεται”, ανέφερε ο CEO της εταιρείας Kasper Rorsted.
Η εταιρεία αναμένει βελτίωση μεγεθών στο γ’ τρίμηνο, ωστόσο σημείωσε ότι δεν μπορεί να παράσχει outlook για το σύνολο του έτους, λόγω της αβεβαιότητας που προκαλούν οι εξελίξεις γύρω από την πανδημία.