Αναπόφευκτη φάνταζε η μείωση στην σχετική κίνηση στον ΟΛΘ, λόγω COVID-19, όπως και σε άλλες επιχειρήσεις και τομείς της ελληνικής οικονομίας.

Τα στοιχεία Μαρτίου κατέφθασαν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και αποτυπώνουν πως η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου για το μήνα Μάρτιο σημείωσε μείωση της τάξεως του 11% και 2.5% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2019, ως απόρροια των επιπτώσεων της πανδημίας.

Τον Απρίλιο του τρέχοντος Έτους η διακίνηση από το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και το Συμβατικό Λιμάνι αναμένεται να μειωθεί κατά 12% και 24% αντίστοιχα, συγκριτικά με το Έτος 2019.

Καθώς οι αρνητικές επιπτώσεις θα γίνονται όλο και πιο εμφανείς το 2ο Τρίμηνο του 2020 και με βάση τα τρέχοντα διαθέσιμα στοιχεία, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου το 2ο Τρίμηνο του 2020 αναμένεται να παρουσιάσει μείωση κατά 12% και 27% αντίστοιχα, σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του Έτους 2019.

Όπως σημειώνει η διοίκηση: «Σε αυτή την κρίσιμη κατάσταση για την παγκόσμια κοινότητα, η ΟΛΘ Α.Ε. θα συνεχίσει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, με υπευθυνότητα και επίγνωση του ρόλου της, για την ομαλή λειτουργία του Λιμανιού και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Επιπλέον, η Εταιρεία προέβη σε άμεσες και συνεχείς ενέργειες για την πρόληψη των κινδύνων της πανδημίας και τη διατήρηση ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος. Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, η ΟΛΘ Α.Ε. συνεχίζει να εφαρμόζει τα κατάλληλα μέτρα, με κύριο μέλημα την υγεία των εργαζομένων της, των εξωτερικών συνεργατών της και των συναλλασσόμενων με αυτή»