Ποσό της τάξης των 180-200 ευρώ εκτιμάται ότι ξόδεψε κάθε Έλληνας καταναλωτής με αφορμή την Black Friday και την Cyber Monday.
Την εκτίμηση αυτή έκανε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κερκίδης, υπολογίζοντας ότι 6 στους 10 καταναλωτές έκαναν κάποια αγορά σε αυτά τα δύο market events.
Συνολικά ο τζίρος για τις ελληνικές Black Friday και Cyber Monday υπολογίζεται σε 3 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Κορκίδη φέτος τα «χτυπήματα» για online αγορές σχεδόν διπλασιάστηκαν με τον ίδιο να χαρακτηρίζει εντυπωσιακή τη συμμετοχή στα δύο αυτά events των σούπερ μάρκετ, της εστίασης, των κομμωτηρίων, των παρόχων ενέργειας και της συνδρομητικής τηλεόρασης, των κομμωτηρίων και των αεροπορικών εταιρειών.
Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος πρώτη δημοφιλέστερη καταναλωτική κατηγορία αναδείχθηκαν τα ρούχα και τα υποδήματα και ακολούθησαν τα ηλεκτρονικά, τα καλλυντικά, τα αξεσουάρ-κοσμήματα, οι ηλεκτρικές συσκεύες-είδη σπιτιού κτλ.