Η Comsys σύναψε συμφωνία για τη μεταπώληση των προϊόντων της στη Βόρεια Αμερική με την εταιρεία Promero.
Για περισσότερα από 15 χρόνια, η Comsys αναπτύσσει εφαρμογές για την βελτίωση των contact centers με δυνατότητες όπως
- η διασύνδεση με τα CRMs,
- η βελτιστοποίηση των εκστρατειών εξερχόμενων κλήσεων,
- η διαχείριση των αναδυόμενων ψηφιακών καναλιών, και
- ο αυτοματισμός της επικοινωνίας με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Η Promero έχει την έδρα της στη Φλόριντα των ΗΠΑ και ειδικεύεται στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και την υποστήριξη λύσεων για contact centers. Ως μεταπωλητής της Comsys στη Βόρεια Αμερική, η Promero θα αναλάβει την εμπορική ανάπτυξη και εγκατάσταση των εφαρμογών customer engagement που αναπτύσσει η Comsys.