Θετικά κρίνονται τα οικονομικά αποτελέσματα της Forthnet για το α’ εξάμηνο του 2019, καθώς η εταιρεία είδε τη συνδρομητική βάση της να παραμένει σχετικά σταθερή παρά τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει, ενώ και τα λειτουργικά κέρδη παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το περιθώριο EBITDA ως ποσοστό επί των πωλήσεων να παρουσιάζει αύξηση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Forthnet, στο τέλος Ιουνίου 2019
- η εταιρεία είχε συνολικά 899 χιλιάδες συνδρομές με τα μοναδικά νοικοκυριά να ανέρχονται σε 656 χιλ. (-2,4%),
- οι ενεργοί συνδρομητές ευρυζωνικών συνδέσεων μέσω LLU έκλεισαν στις 537 χιλιάδες (-1%).
- Όσον αφορά τη συνδρομητική τηλεόραση, οι πελάτες της Forthnet/Nova ανήλθαν σε 459 χιλιάδες (-0,9%) συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
- Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το α’ εξάμηνο του 2019 ανήλθαν στα 133,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018 κατά -7,5% κυρίως λόγω της μείωσης της συνδρομητικής βάσης στην λιανική, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ακόμη πως τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν σταθερά, ενώ η μείωση στα λοιπά έσοδα οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι στην περσυνή περίοδο περιλαμβάνονταν και τα έσοδα θυγατρικής που πωλήθηκε στο δεύτερο εξάμηνο του 2018.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) έφθασαν στα 17,8 εκατ. ευρώ (από 17,9 εκατ. ευρώ) με το περιθώριο EBITDA να διαμορφώνεται στο 13,4% από 12,4%.
Παράλληλα, η Forthnet προετοιμάζεται για την είσοδο της στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας ως ιδεατός πάροχος (MVNO) στις αρχές του 2020, ενώ συνεχίζει τη στρατηγική της τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επέκτεινε μέχρι και το 2023 την συνεργασία της με την EuroLeague.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:
- «Στο α’ εξάμηνο του 2019 διατηρήσαμε το επίπεδο του EBITDA στα περσινά επίπεδα και καταγράψαμε αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα της εταιρείας μας σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υπερφορολόγηση της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης και τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες. Παράλληλα, προχωρούμε με εντατικούς ρυθμούς προς τον στόχο μας να προσφέρουμε στις αρχές του 2020 και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (μέσω μοντέλου MVNO) παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία.
- Ταυτόχρονα, επιβεβαιώσαμε την στρατηγική μας τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επεκτείναμε μέχρι και το 2023 την συνεργασία μας με την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ, την EuroLeague».
Δημήτρης Μαλλάς