Για «προτεραιοποίηση» γραμμής που θα καταλήγει ή θα διέρχεται στο ΚΠΙΣΝ μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Θεόδωρος Παπαδόπουλος.
Η ανάγκη επέκτασης του Μετρό προς την παραλιακή ζώνη, ήταν το θέμα ημερίδας, που οργάνωσε ο Δήμος Καλλιθέας, με προσκεκλημένους τους Δήμους Ν. Σμύρνης και Π. Φαλήρου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).
Το ίδρυμα, όχι μόνον φιλοξένησε τη δημοτική ημερίδα, αλλά παραβρέθηκε και με μέλη της διοίκησής του, αφού το θέμα της ημερίδας για μέσα σταθερής τροχιάς που θα φθάνουν έως το ίδρυμα, αποτελεί και δέσμευση του ελληνικού Κράτους έναντι του ΚΠΙΣΝ, αποτυπωμένη από το 2009 στον νόμο που κύρωνε τη σύμβαση δωρεάς μεταξύ του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και του ελληνικού Δημοσίου.
Κατά την ημερίδα, διακριτή υπήρξε η πίεση του Συνδέσμου Δήμων Νότιας Αττικής και των κατοίκων τους προς την κυβέρνηση, η οποία εκπροσωπήθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Θεόδωρο Παπαδόπουλο, που αποσαφήνισε ότι τα μελλοντικά δίκτυα θα προκύψουν από τη μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού των μέσων σταθερής τροχιάς. Όπως εξήγησε, το αργότερο έως τον Ιανουάριο του 2019 θα δημοσιευθεί η σχετική προκήρυξη, η οποία με τη σειρά της εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε 2-3 χρόνια. Το 2020-2021, θα έχουν αποφασισθεί οι νέες γραμμές μετρό, οι οποίες εκτιμάται ότι θα παραδοθούν στο κοινό μια δεκαετία αργότερα.