Στο νέο σεμινάριο της Global Greece, που θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom τη Δευτέρα 21 και την Πέμπτη 24 Ιουλίου, 17.00-21.00, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να καταρτίζουν προϋπολογισμούς που πραγματικά λειτουργούν, τεχνικές αναθεώρησης και παρακολούθησης P&L Budget, καθώς και προϋπολογιστικούς ισολογισμούς που δίνουν αξία στη διοίκηση.
Μέσα από πρακτικές εφαρμογές και πραγματικά παραδείγματα από ελληνικές επιχειρήσεις, θα κατανοήσουν πώς ο προϋπολογισμός γίνεται το «GPS» της επιχείρησης. Θα μάθουν βασικούς αριθμοδείκτες και οικονομική ανάλυση που κάνει τη διαφορά, ενώ θα αποκτήσουν σαφή εικόνα για τον ρόλο κάθε στελέχους στη διαδικασία budgeting. Κάθε συμμετέχων θα μάθει τι ακριβώς πρέπει να κάνει στη θέση του, με άμεσα εφαρμόσιμα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει από την επόμενη κιόλας ημέρα. Επιπλέον, θα μάθει πώς να συνδυάζει οικονομικά δεδομένα με στρατηγικές αποφάσεις για μέγιστη αποδοτικότητα.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντές, χρηματοοικονομικούς διευθυντές και άλλους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τη σημασία του προϋπολογισμού στη διαχείριση μιας επιχείρησης και στη λήψη αποφάσεων. Επίσης, απευθύνεται σε φοιτητές ή ακόμη και σε άτομα που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν βασικές γνώσεις σχετικά με τον τομέα των οικονομικών και του επιχειρηματικού μανατζμέντ.
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, οικονομολόγος και σύμβουλος επιχειρήσεων, ειδικευμένος σε θέματα διοικητικής λογιστικής και οικονομικής ανάλυσης των επιχειρήσεων. Έχει εργασθεί για διάστημα πλέον των 20ετών, ως στέλεχος ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών, στις θέσεις του οικονομικού αναλυτή, του οικονομικού διευθυντή, του διευθυντή λογιστηρίου και του εσωτερικού ελεγκτή. Διαθέτει σημαντική εμπειρία ως εισηγητής σεμιναρίων και είναι συγγραφέας των βιβλίων: «Σύγχρονη κοστολόγηση και ΕΛΠ» και «Budgeting – reporting-cash flow-cash management».
Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες συνολικά, κατανεμημένες σε 2 ημέρες, 4 δίωρα (90′) με 2 διαλλείματα των 10’. Το κόστος συμμετοχής, στα 195 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή), καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, την παροχή πρακτικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή, καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Δηλώστε συμμετοχή στο σεμινάριο
Θεματολογία
Α. Εισαγωγή
Έννοια προϋπολογισμού – Ορισμοί, budget, target, forecast, λοιποί ορισμοί.
Οφέλη από τη διαδικασία προϋπολογισμού σε μια επιχείρηση.
Ενδεχόμενες αρνητικές συνέπειες από τη διαδικασία προϋπολογισμού σε μια επιχείρηση.
Ομοιότητες και διαφορές των διαδικασιών προϋπολογισμού και κοστολόγησης.
Διοικητική Λογιστική.
Β. Εσωτερική διαδικασία budgeting.
Ο ρόλος της διοίκησης στην διαδικασία.
Οργανόγραμμα – Τμήματα –παραδείγματα.
Καταγραφή διαδικασιών.
Βασικά βήματα για την κατάρτιση ενός budget.
Εναλλακτικοί τρόποι παρουσίασης ενός P&L.
Γενικές παραδοχές που πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Συναντήσεις και επικοινωνία των υπευθύνων, μάρκετινγκ, πωλήσεων παραγωγής, οικονομικών και διοίκησης.
Κατάρτιση του προϋπολογισμού με την συμμετοχή των τμημάτων.
Έγκριση του αρχικού προϋπολογισμού από την διοίκηση.
Κλείσιμο της πρώτης περιόδου.
Εσωτερικός κανονισμός αιτιολόγησης των αποκλίσεων εσόδων – εξόδων.
Διαδικασία αναθεώρησης προϋπολογισμού.
Γ. Κατάρτιση προϋπολογισμού
Βασικές παραδοχές.
Τεχνικές της κατάρτισης του προϋπολογισμού των εσόδων από την εμπορική διεύθυνση.
Τεχνικές της κατάρτισης του προϋπολογισμού της λειτουργίας της παραγωγής.
Τεχνικές της κατάρτισης του προϋπολογισμού δαπανών των λοιπών της λειτουργιών.
Δαπάνες αγοράς παγίων cap-ex.
Δ. Προϋπολογισμός για το σύνολο της οντότητας
Κατάσταση ζημιών κερδών( P&l) προς την διοίκηση.
Βασικοί αριθμοδείκτες.
Αξιολόγηση των απολογιστικών στοιχείων.
Αποκλίσεις από τους αρχικούς στόχους.
Αιτιολόγηση αποκλίσεων.
Αναθεώρηση αρχικού budget .
Ε. Οικονομική Ανάλυση
Μεταβλητό – Σταθερό Κόστος .
Άμεσο – Έμμεσο Κόστος.
Οριακό – διαφορικό κόστος.
Ανάλυση contribution margin & Νεκρού Σημείου
• Ερωτήσεις