Από την Κυριακή 6 Οκτωβρίου τα “κλειδιά” της Αττικής Οδού ανήκουν στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Στην -238 σελίδων- Σύμβαση Παραχώρησης προβλέπονται αρκετές νέες διατάξεις, ενώ προστίθενται κάποιες πρόνοιες που -προοπτικά- μπορεί να έχουν και χρηματιστηριακό ενδιαφέρον.
  •  Κατ’ αρχήν από την προσεχή Κυριακή, το βασικό διόδιο ορίζεται στα 2,50 (από 2,80 ευρώ), από το 5ο χρόνο παρέχεται η δυνατότητα κλιμακωτών αυξήσεων, αυτόματη μετάπτωση των κατόχων καρτών e-pass αλλά ασαφή τον τρόπο τιμολόγησης.

Με το νόμο που κατατέθηκε το βράδυ της περασμένης Παρασκευής στη Βουλή, η κυβέρνηση επιλύει και σειρά οικονομικών, εμπορικών και εργασιακών θεμάτων ώστε να ξεπεραστούν τα τελευταία μικρά εμπόδια που υπάρχουν για την μεταβίβαση του έργου

Στα 3,27 δισ.€ το κόστος της σύμβασης για τον παραχωρησιούχο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που δεσμεύεται για την απόδοση στο ΤΑΙΠΕΔ ένα 7,5% από τα πάσης φύσεως έσοδα εκμετάλλευσης, ενώ θα πρέπει να προχωρήσει σε αναβάθμιση, νέο εξοπλισμό κ.λ.π συνολικού ύψους 350 εκατ €
  • Για την επενδυτική κοινότητα το ενδιαφέρον είναι στην πρόβλεψη ενδεχόμενης εισαγωγής στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Δεδομένου ότι ανάλογη τροποποίηση- με συγκεκριμένη αναφορά για το ΧΑ- είχε συμπεριληφθεί στην περίπτωση του ΔΑΑ “Ελευθέριος Βενιζέλος”– παράγοντες της αγοράς την θεωρούν “κλειδί” που θα διευκολύνει την εισαγωγή του βραχίονα “παραχωρήσεων” του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
     Το ακόμη πιο ενδιαφέρον;
  • Ενεργοποίηση της αίτησης για εισαγωγή των μετοχών της “Αττικής Οδού” μπορεί να γίνει από την επομένη κιόλας μετά την ισχύ της σύμβασης, από τον νέο παραχωρησιούχο.
      Θεωρητικά;
Από Δευτέρα 7 Οκτωβρίου η διοίκηση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα μπορούσε να βάλει μπροστά την σχετική διαδικασία.